کد خبر : 3860
تاریخ انتشار : شنبه ۲۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۳:۱۹

سیدجلال حسینی چه زمانی از فوتبال و پرسپولیس خداحافظی می کند

سیدجلال حسینی چه زمانی از فوتبال و پرسپولیس خداحافظی می کند

سدجلال حسینی اسطوره پرسپولیس کی از فوتبال خداحافظی می کند و آیا زمانی برای خداحافظی این بازیکن تعیین شده است؟ به گزارش مارال نیوز، شایعات زیادی در خصوص اینکه احتمالا این فصل آخرین فصل حضور سیدجلال حسینی در پرسپولیس تهران بود، وجود داشت. همچنین برخی از منابع خبری نیز از این موضوع پرده برداشته بودند که

سدجلال حسینی اسطوره پرسپولیس کی از فوتبال خداحافظی می کند و آیا زمانی برای خداحافظی این بازیکن تعیین شده است؟

به گزارش مارال نیوز، شایعات زیادی در خصوص اینکه احتمالا این فصل آخرین فصل حضور سیدجلال حسینی در پرسپولیس تهران بود، وجود داشت.

همچنین برخی از منابع خبری نیز از این موضوع پرده برداشته بودند که جلال حسینی قرار است در فصل جاری به ملوان انزلی پیوسته و با این تیم شهر مادری خود از فوتبال خداحافظی کند.

حالا سیدجلال حسینی به صورت واضح به شایعات نقل و انتقال و خداحافظی از فوتبال پاسخ می دهد.

وی که از روز اتمام لیگ برتر مشغول انجام کارهای مجموعه ورزشی خود بود، اعلام کرد از آن روز پیگیر کارهای مجموعه بودم و طی یکی دو روز آتی با مدیرعامل باشگاه پرسپولیس و یحیی گل محمدی در خصوص شرایط کار در پرسپولیس صحبت خواهم کرد.

وی در پاسخ به سوال خداحافظی از فوتبال نیز جواب نه را داد. بنابراین به گفته سیدجلال حسینی حداقل یک سال دیگر نیز او به فوتبالش ادامه خواهد داد. هر چند اسم تیمی که در آن بازی خواهد کرد را نگفته و بایستی منتظر مذاکرات باشگاه ها و تصمیم نهایی سیدجلال باشیم.

حسینی این را هم اشاره کرد که اصلا در خصوص قرارداد بستن او با ملوان بندر انزلی صحبتی نشده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها