کد خبر : 26045
تاریخ انتشار : شنبه ۶ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۳:۰۷

اخراج سختگیرانه «آنخل کوره آ» در دیدار اتلتیکو مادرید با رئال

اخراج سختگیرانه «آنخل کوره آ» در دیدار اتلتیکو مادرید با رئال
آنخل کوره آ در دیدار اتلتیکو مادرید با رئال با قضاوت سختگیرانه داور اخراج شد.؛

اخراج در دیدار اتلتیکومادرید با رئال. این هفته شاهد اخراج سختگیرانه بازیکن اتلتیکو آنخل کوره آ بودیم. در دقیقه 65 اتلتیکو مادرید به دلیل این اخراج کار را مجبور شد 10 نفره دنبال کند.

در شرایطی که نیازی به انجام این خطا نیز نبود. آنخل کوره آ هنگام این که در یارگیری برای پرتاب اوت با چسبیدن مدافع رئال مواجه شد. او در این حین با آرنجش ضربه ای به بدن بازیکن رئال مادرید حریف زد.

این اتفاق از چشمان داور پنهان نماند. در نهایت داور سختگیر مسابقه با کارت قرمز مستقیم بازیکن اتلتیکو مادرید را تنبیه کند.

تعجب کوره آ از اخراج شدن توسط داور

کوره آ نیز از این اخراج متعجب بود و سعی می کرد با خواهش و التماس به داور توضیح دهد. توضیحی که به داور القا می کرد در این صحنه به گونه ای نبود که با کارت قرمز داور مواجه شود. اما داور تصمیم خود را گرفته بود. به نظر بازبینی صحنه ویدیویی نیز کمکی به تغییر نظر داور نکرد.

سیمئونه سرمربی اتلتیکو مادرید نیز از این تصمیم ناراحت و البته متعجب به نظر می رسید. البته اتلتیکو 15 دقیقه بعد این خطا توسط خیمنز موفق به گلزنی شد.

هر چند پاسخ این گل را نیز خیلی زود در دقیقه 85 توسط رودریگز دید. در نهایت رئال مادرید و اتلتیکو مادرید در پایان با تساوی 1 بر 1 مواجه شدند.

تیم خوب آنچلوتی با این تساوی 2 امتیاز دیگر را از دست داد. اتفاقی که به کام بارسلونا تمام شد و باعث خوشحالی شاگردان زاوی خواهد شد.

رئالی ها فرصت پیروزی برابر اتلتیکو به دلیل 10 نفره شدن این تیم را داشتند. اما قدر موقعیت های خود را ندانستند تا در نهایت تساوی بهترین نتیجه بازی شود.

گلزنی مجدد لوکا مودریچ برای رئال

گلی که بار دیگر با نقش آفرینی مثبت لوکا مودریچ و دادن پاس گل توسط وی همراه شد.

در دیگر دیدارهای این هفته کادیز با یک گل رایو وایه کانو را شکست داد. همچنین اسپانیول نیز در زمین خود با نتیجه 2 بر 1 مایورکا را مغلوب کرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 1
اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
trackback
اشتباهات سریالی علیه اتلتیکو مقابل رئال مادرید ادامه دارد | مارال نیوز
1 سال قبل

[…] های مربوط به اخراج سختگیرانه آنخل […]