کد خبر : 31127
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۵ مرداد ۱۴۰۲ - ۰:۱۶

اشتباه در خروج و گل سه امتیازی برای آلومینیوم اراک در دقایق پایانی بازی هفته دوم

اشتباه در خروج و گل سه امتیازی برای آلومینیوم اراک در دقایق پایانی بازی هفته دوم
در دقایق پایانی بازی هفته دوم لیگ برتر فوتبال کشور  بین آلومینیوم اراک و استقلال خوزستان در آخرین دقایق سرنوشت امتیاز بازی تعیین شد؛

در دقایق پایانی بازی هفته دوم لیگ برتر فوتبال کشور بین آلومینیوم اراک و استقلال خوزستان در آخرین دقایق سرنوشت امتیاز بازی تعیین شد. سه امتیازی که برای آلومینیومی ها بسیار مهم بود.

بعد از باخت در اولین بازی آلومینیومی ها آنها در نهایت مقابل استقلال خوزستان به برتری رسیدتد.

در این بازی که از ساعت 20 برگزار شد الومینیوم اراک با تنها گل سید مهران موسوی سه امتیاز بازی را در خانه نگهداشت. در این دیدار محمود مطلق زاده در دقیقه 92 از استقلال خوزستان اخراج شده بود. تا در آخرین دقایق دیدار با یک یار کمتر تیم آبی پوش بازی را ادامه دهد.

شرح تنها گل بازی برای آلومینیوم اراک

در شرایطی که یک ضربه ایستگاهی به سود آلومینیوم اراک اعلام شده بود. توپ ارسالی به سمت چپ میدان باز می گردد. تا مجددا آلومینیومی ها در فرصت سانتر از جناحین قرار بگیرند.

سانتر انجام شده در نهایت به سیدمهران موسوی رسید. او نیز که با اشتباه دروازه بان استقلال خوزستان در خروج مواجه شده بود. کار چندان سختی برای باز کردن دروازه نداشت.

در نهایت با یک ضربه سر دروازه خالی استقلالی ها را باز کرد تا با نتیجه یک بر صفر شاگردان رحمتی پیروز از زمین خارج شوند.

تساوی بدون گل دو تیم گل گهر و پیکان

در دیگر بازی امروز پیکان مقابل گل گهر سیرجان از ساعت 19:30 دقیقه قرار گرفتند. در نهایت تلاش دو تیم نیز به تساوی بدون گل رسید. گل گهر سیرجان بعد از برد پرگل در اولین بازی خود، مقابل پیکان در گلزنی موفق نشان نداد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها