کد خبر : 7376
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۳۰ تیر ۱۴۰۱ - ۲۱:۱۱

کاهش پرداخت جریمه مالی فدراسیون فوتبال به مارک ویلموتس

کاهش پرداخت جریمه مالی فدراسیون فوتبال به مارک ویلموتس

جریمه پرداختی ایران به مارک ویلموتس کاهش یافت. رأی اولیه دادگاه در خصوص شکایت انجام یافته مارک ویلموتس و پرداخت مطالبات ایران به این سرمربی کاهش یافته است. بررسی ها از به نصف کاهش یافتن جریمه فدراسیون فوتبال به مارک ویلموتس خبر می دهد. این اتفاق در رای اولیه ای که فیفا داده بود کاهش

جریمه پرداختی ایران به مارک ویلموتس کاهش یافت. رأی اولیه دادگاه در خصوص شکایت انجام یافته مارک ویلموتس و پرداخت مطالبات ایران به این سرمربی کاهش یافته است.

بررسی ها از به نصف کاهش یافتن جریمه فدراسیون فوتبال به مارک ویلموتس خبر می دهد. این اتفاق در رای اولیه ای که فیفا داده بود کاهش یافت تا دادگاه عالی ورزش جریکه مذکور را به نصف کاهش دهد.

جریمه ایران به مارک ویلموتس

عکس مارک ویلموتس در نیمکت تیم ملی ایران

دلیل شکایت مارک ویلموتس از ایران

علت اصلی شکایت انجام یافته از سوی مارک ویلموتس به فدراسیون فوتبال دریافت نکردن حقوق مالی خود بوده که البته پیش از این در سرمربیانی که به ایران آمده بودند از جمله برانکو، کالدرون سرمربی پرسپولیس و همچنین سرمربی استقلال آندره استراماچونی پیش آمده بود.

عدم پرداخت مطالبات و حقوق مارک ویلموتس در بازه 8 ماهه تعیین شده علت اصلی محکومیت ایران و فدراسیون فوتبال در خصوص سرمربی سابق ایران بوده است.

تیم ملی فوتبال ایران روزگار سختی را در ماه های گذشته سپری کرده و مسائل حقوقی طرح شده در زمان مارک ویلموتس نیز به حواشی افزوده است. روزهای کمی تا آغاز جام جهانی باقیمانده و امیدواریم با تمرکز بیشتر بازیکنان و تیم ملی بتوانیم در جام جهانی نتایج درخور تحسینی کسب کرده و برای نخستین بار با توجه به قرعه نسبتا آسانی که در آن قرار گرفتیم، لذت صعود از گروه به دور بعدی رابچشیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 1
اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
trackback
مارال نیوز
1 سال قبل

[…] که ایران باید به مارک ویلموتس پرداخت کرد، […]