کد خبر : 10123
تاریخ انتشار : شنبه ۲۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۰

جزئیات شکایت تیم نکونام به دلیل بازیکن غیرمجاز پرسپولیس

جزئیات شکایت تیم نکونام به دلیل بازیکن غیرمجاز پرسپولیس

سایت مارال نیوز؛ جزئیات و اتفاقات پیراموی راجع به شکایت تیم نکونام از پرسپولیس تهران در هفته دوم لیگ برتر به دلیل بهره گیری از بازیکن غیرمجاز که قرارداد بستن با آن مورد بحث بود. فولادیها به دلیل آنچه که استفاده از بازیکن غیرمجاز عنوان شده از پرسپولیس شکایت کردند، شکایت تیم فولاد نکونام از

سایت مارال نیوز؛ جزئیات و اتفاقات پیراموی راجع به شکایت تیم نکونام از پرسپولیس تهران در هفته دوم لیگ برتر به دلیل بهره گیری از بازیکن غیرمجاز که قرارداد بستن با آن مورد بحث بود.

فولادیها به دلیل آنچه که استفاده از بازیکن غیرمجاز عنوان شده از پرسپولیس شکایت کردند، شکایت تیم فولاد نکونام از قرمزهای پایتخت برای تغییر نتیجه بازی به دلیل استفاده از سینا اسدبیگی بازیکن پرسپولیس تهران به کمیته انضباطی ارسال شد.

وکیل فولادیها در این خصوص اعلام کرده نامه ای به کمیته انضباطی زده ایم و در این باره اعتراض خودمان را نسبت به حضور سینا اسدبیگی اعلام نمودیم تا چنانچه در دعوای حقوقی بین پرسپولیس با ذوبی ها فسخ غیرمجاز قرارداد بازیکن پرسپولیس و در ادامه باطل اعلام شدن احتمالی قرارداد منعقد شده با پرسپولیس رخ بدهد قادر باشیم تا از فرصت قانونی استفاده کرده و نتیجه را تغییر بدهیم.

متن نوشته وکیل فولاد در خصوص ماجرای شکایت از پرسپولیس

شکایت فولاد

تلاش 90 دقیقه ای دو تیم فولاد و پرسپولیس در ورزشگاه آزادی و مقابل دیدگان هواداران در نهایت با نتیجه تساوی بدون گل به اتمام رسید.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها