کد خبر : 10385
تاریخ انتشار : دوشنبه ۳۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۰:۵۹

مشکل زمین تمرین و محل بازی تیم فرهاد در امارات

مشکل زمین تمرین و محل بازی تیم فرهاد در امارات

خبر مارال نیوز، تیم فرهاد مجیدی در امارات متحده عربی دچار یک مشکل غیرقابل پیش بینی شد. مشکل تیم فرهاد مجیدی می تواند در روند آماده سازی این باشگاه که خریدهای خوبی داشته و اردوی آماده سازی مناسب و منظمی را هم سپری کرده خلل ایجاد کند. مشکلات تنها در ایران نبوده و در باشگاه

خبر مارال نیوز، تیم فرهاد مجیدی در امارات متحده عربی دچار یک مشکل غیرقابل پیش بینی شد. مشکل تیم فرهاد مجیدی می تواند در روند آماده سازی این باشگاه که خریدهای خوبی داشته و اردوی آماده سازی مناسب و منظمی را هم سپری کرده خلل ایجاد کند.

مشکلات تنها در ایران نبوده و در باشگاه های متمول حاشیه خلیج فارس نیز اتفاقات غیرقابل پیش بینی می تواند اتفاق بیافتد.

یکی از این اتفاقات می توان به مشکل یکی از تیم های اماراتی به نام البطائح اشاره کرد که با توجه به بازسازی ورزشگاه خود مجبور خواهد بود تمرینات و بازی های خود را در استادیوم اتحاد کلبا پیگیری کند. این موضوع باعث خواهد شد تا فرهاد مجیدی در تمرین دادن بازیکنانش نیازمند برنامه ریزی دقیقی باشد تا برنامه های او با برنامه های دیگر باشگاه اماراتی تداخل نداشته باشد.

از سویی دیگر بازی کردن باشگاه البطائح در زمین چمن اتحاد کلبا منجر به فرسودگی و افت کیفیت چمن ورزشگاه خواهد شد و این نیز یک مشکل دیگر بر مشکلات فرهاد مجیدی و اتحاد امارات خواهد افزود و باید دید این مشکلات تا چه اندازه در کیفیت تمرینات و همچنین عملکرد و نتایج فرهاد اثر می گذارد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 1
اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
trackback
انتقاد از سبک بازی و ترکیب فرهاد مجیدی در امارات | مارال نیوز
1 سال قبل

[…] فرهاد مجیدی در امارات با انتقاد همراه […]