کد خبر : 21590
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۲ دی ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۰

اهداف النصر عربستان برای تقویت تیم و خرید بازیکنان باکیفیت

اهداف النصر عربستان برای تقویت تیم و خرید بازیکنان باکیفیت
رویکرد، اهداف و برنامه النصر عربستان برای تقویت تیم و افزایش اقتدار جذب تدریجی بازیکنان مهم است.؛

تیم النصر عربستان با خرید رونالدو در تیررس رسانه ها قرار گرفته است. به نظر می رسد مسئولان این باشگاه برنامه و اهداف بسیار بزرگی در سر دارند.

النصر استراتژی جالبی را می خواهد دنبال کند. آنها به دنبال تقویت تدریجی تیم خودو همچنین افزایش کیفیت بازیکنان هستند. حتی بی راه نیست که آنها با خرید چنین بازیکنانی در صدد توجه به فوتبال عربستان و این کشور برای میزبانی جام جهانی در سالهای 2030 یا دوره بعد از آن باشند. چنین خریدهای بزرگی در حد رونالدو و آوردن آنها به فوتبال عربستان در جلب نظر مثبت ارکان فیفا شاید جلب توجه نماید.

همچنین استراتژی باشگاه النصر توجه به خریداری دیگر بازیکنان بزرگ است. راموس تا قبل از 30 ژوئن نمی تواند به هیچ تیم دیگری برود. او با پاری سن زرمن قرارداد دارد اما او پیشنهادات خود را می شنود.

راموس خیلی بهتر می داند که النصری ها به دنبال پیشنهاد مالی جالب توجه برای او هستند. بنابراین برای جلب توجه با این ستاره راضی به پرداخت مبالغی در حد رونالدو یا کمی پایین تر از وی هستند. این اتفاق از نظر مالی برای راموس می تواند بسیار خوب باشد.

النصری ها نیز امید زیادی برای خرید راموس دارند اما این پایان کار برای آنها نیست. بلکه دیگر ستارگان و بزرگان باشگاه های اروپایی نیز در تیررس خرید النصر هستند. تیمی که شاید از این بهبعد در سودای قهرمانی در جام باشگاه های آسیا و حتی درخشش در جام باشگاه های جهان باشد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 1
اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
trackback
هدف اصلی جذب رونالدو در النصر عربستان | مارال نیوز
1 سال قبل

[…] باشگاه النصر عربستان با خرید و […]