کد خبر : 6053
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۹ تیر ۱۴۰۱ - ۲۳:۳۶

کارلوس کی روش از گزینه های هدایت تیم ملی خارج شد

کارلوس کی روش از گزینه های هدایت تیم ملی خارج شد

کی روش از گزینه های هدایت تیم ملی حذف شده و این سرمربی کاندیدای سرمربیگری تیم ملی برای جام جهانی 2022 قطر و جانشینی اسکوچیچ نخواهد بود. به گزارش مارال نیوز، سرمربیگری کارلوس کی روش از جمله بیشترین ترندها و مباحث فوتبالی بوده که در کشورمان در چند ساعت اخیر در حال انجام بوده، برخی

کی روش از گزینه های هدایت تیم ملی حذف شده و این سرمربی کاندیدای سرمربیگری تیم ملی برای جام جهانی 2022 قطر و جانشینی اسکوچیچ نخواهد بود.

به گزارش مارال نیوز، سرمربیگری کارلوس کی روش از جمله بیشترین ترندها و مباحث فوتبالی بوده که در کشورمان در چند ساعت اخیر در حال انجام بوده، برخی ها موافق حضور مجدد او در ایران به عنوان سرمربی بودند و برخی دیگر نیز این اقدام را به ضرر فوتبال کشورمان می دادند.

نظر موافقان و مخالفان سرمربیگری کی روش چه بود

دلیلهای زیادی نیز موافقان و مخالفان کارلوس کی روش برای قبول هدایت تیم ملی در جام جهانی 2022 دوحه داشتند. اینکه کارلوس کی روش شناخت خوبی از فوتبال ایران داشته و همواره در مقابل تیمهای قوی و خوب روش منسجم و خوب بازی کردن را بلد است از نقاط مثبت کی روش است اما از سویی دیگر نتایجی که چندان هم چشم نواز نبود، در دوران 8 سال حضور او در تیم ملی فوتبال ایران کسب شد؛ درست است که در حضور او در نیمکت تیم ملی ایران دو بار توانست به جام جهانی راه یابد، اما این راهیابی با چنگ و دندان و سختی های زیادی همراه شده و از سویی دیگر در جام ملتهای آسیا و همچنین جام جهانی نیز توفیق چندانی کسب نکردیم.

کی روش به ایران نمی آید؛ چون پیشنهاد نمی دهیم

بهرام رضاییان امروز در گفتگویی که با برنامه شبهای فوتبالی داشته صحبت با کارلوس کی روش را قویا تکذیب کرده و تاکید نموده که هیچ یک از اعضای فدراسیون با کارلوس کی روش برای آمدن به ایران مذاکره نکردند و قراری هم برای صحبت کردن با او برای قبول هدایت نیمکت تیم ملی و جایگزین کردن او به جای اسکوچیچ وجود ندارد.

بنابراین کارلوس کی روش را باید از گزینه های هدایت تیم لی در جام جهانی حذف شده بدانیم.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 2
اشتراک در
اطلاع از
guest
2 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
trackback
مارال نیوز
1 سال قبل

[…] کارلوس کی روش از گزینه های هدایت تیم ملی خارج شد […]

trackback
پیام جالب برترین مربی قاره آفریقا به کی روش | مارال نیوز
1 سال قبل

[…] پیام جالبی به کارلوس کی روش در خصوص هدایت […]