کد خبر : 21542
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۱ دی ۱۴۰۱ - ۲۱:۲۳

بازی های بدون تساوی این هفته لیگ یک فرانسه

بازی های بدون تساوی این هفته لیگ یک فرانسه
رقابتهای فرانسه بدون تساوی در این هفته به پایان رسید. نتایجی که نشانگر بازی رو به جلو و هجومی تیمهای مختلف برای کسب سه امتیاز بود.؛

در اتفاقی نادر تمام بازی های لیگ یک لوشامپیونه فرانسه که امروز پیگیری شد بدون تساوی به اتمام رسید. بازی هایی که در آن در هر بازی یک برنده داشت.

امروز به صورت همزمان از ساعت 17:30 دقیقه در لیگ یک فرانسه 4 دیدار برگزار شد. دیدارهایی که در آن لوریان، موناکو، نانت و تولوز به ترتیب مقابل آنژه، برست، اوسر و آژاکسیو به برتری رسیدند. همچنین در بازی که از ساعت 19:30 دقیقه شروع شده بود کلرمون توانست میزبان خود لیون را در بازی جالب با یک گل شکست دهد.

آخرین دیدار این هفته لیگ فرانسه نیز از ساعت 23:15 دقیقه به میزبانی لانس مقابل پاری سن ژرمنی برگزار خواهد شد که نیمار را به دلیل اخراج در بازی قبلی و مسی را به علت اضافه نشدن به تمرینات پاری سن ژرمن در اختیار ندارد. با توجه به اینکه شاگردان گالتیه در هر بازی برای سه امتیاز می آیند احتمال زیاد این دیدار نیز پیروز داشته باشد.

چنانچه دیداری پاری سن ژرمن و لانس نیز برنده داشته باشد تمام رقابت های این هفته لیگ فرانسه در هر بازی یک پیروز داشته تا هفته پرگل بدون تساوی را داشته باشیم.

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 2
اشتراک در
اطلاع از
guest
2 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
trackback
«دژان لوورن» با باشگاه فرانسوی قرارداد بست | مارال نیوز
1 سال قبل

[…] سه سال با لیون فرانسه قرارداد داشته و […]

trackback
مجازات سخت به خاطر صحبت رئیس فدراسیون فوتبال فرانسه | مارال نیوز
1 سال قبل

[…] فدراسیون فوتبال فرانسه به دلیل اظهار […]