کد خبر : 32284
تاریخ انتشار : جمعه ۲۵ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۴

بایرلورکوزن این گونه توانست قره باغ را از لیگ اروپا حذف کند

بایرلورکوزن این گونه توانست قره باغ را از لیگ اروپا حذف کند
شیرین ترین کامبک چند وقت اخیر یک تیم آلمانی مقابل نماینده آذربایجان در لیگ اروپا رقم خورد.؛

به گزارش مارال نیوز، در شرایطی که خوش بین ترین طرفدار تیم فوتبال بایرلورکوزن هم خیال این که در دو دقیقه پایانی و با توجه به روند مسابقه تیمشان توان برگشت به بازی و به تساوی کشاندن و در نهایت برد قره باغ را داشته باشد را شاید نداشت، اما کامبکی شگفت انگیز در آلمان رخ داد.

بازی رفت دو تیم لورکوزن و قره باغ با تساوی دو بر دو به اتمام رسیده بود.

روی کاغذ با توجه به میزبانی بایرلورکوزن و همچنین روند خوب آنها در بوندسلیگا با صدرنشینی و بازی های خوبشان تحت هدایت ژابی شانس بیشتری برای پیروزی برای قره باغ مقابل دیدگان هوادارانشان داشتند.

اما روند مسابقه زمانی پیچیده شد که قره باغ توانست با دو گل از حریفش پیش بیافتد.

دو گل پشت سر هم قره باغ و ناامید نشدن لورکوزن از گلهای خورده شده

گلهای قره باغ توسط زوبیر و جونینیو در دقایق 58 و 67 به ثمر رسیده بود. هر دو گل قره باغ مقابل بایرلورکوزن روی حرکت از سمت راست و سانتر خوب و دقیق به ثمر رسیده بود.

گل دوم قره باغ نیز در شرایطی به ثمر رسید که آنها ده نفره شده بودند. خطای جعفر قلیف در دقیقه 62 برای جلوگیری از تک به تک مهاجم لورکوزن منجر شد تا داور مسابقه او را اخراج کند.

میل به پیروزی در لورکوزن بیش تر از همیشه وجود داشت

پیش تر از شروع مسابقه ژابی اعلام کرده بود که با تمام قوا مقابل قره باغ قرار خواهند گرفت. آنها میل به پیروزی شدیدی داشتند و برای این مهم نیز به مانند قره باغ جنگیدند.

با این وجود لورکوزنی ها که میل به برد در آنها با حضور طرفدارانشان به اوج خود رسیده بود و نمی خواستند از لیگ اروپا کنار بروند به شدت دیده می شد.

جرمی فریمپونگ در دقیقه 72 روی پاس الکس گریمالدو اختلاف را به حداقل رساند. نقطه قوت بایرلورکوزن مقابل قره باغ بال چپ آنها بود که اکثر موقعیت های خوب گلشان نیز از آن ناحیه خلق می شد.

این گل نیز روی سانتر دقیق به فریمپونگ و ضربه سرضرب دقیق فریمپونگ به ثمر رسید.

در ادامه بار دیگر حملات زهردار لورکوزنی ها ادامه یافت تا این که پاتریک شیک دو گل پشت سر هم در دقایق 93 و 97 به ثمر رسید. گل هایی که باز هم روی سانتر از سمت چپ به ثمر رسیدند تا لورکوزنی ها مزد بازی خوب و حرکتهای خوب خودشان را از آن سمت زمین بگیرند.

قره باغ جمهوری آذربایجان نیز که بازی شجاعانه و خوبی را از خود نشان داده بود، شاید به دلیل کم تجربگی و البته شانس کم خود نتوانست مقابل لورکوزن به برتری دست یافته و راهی مرحله بعدی لیگ اروپا شده و ترمز ژابی و هم تیمی هایش در بایرلورکوزن بکشند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها