کد خبر : 32249
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۴ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۲

یک بازی نوستالوژی در ایتالیا؛

بخت با اوسیمن یار بود/ گل شدن پنالتی ریباند شده مقابل یوونتوس

بخت با اوسیمن یار بود/ گل شدن پنالتی ریباند شده مقابل یوونتوس
پنالتی اوسیمن در بازی مقابل یوونتوس گل نشد اما ریباند آن در نهایت به گل تبدیل شد تا انتقادات از اوسیمن بالا نرود.؛

در دیدار حساس سری آ ایتالیا بین ناپولی و یوونتوس در آخرین دقایق بازی یک ضربه پنالتی به سود ناپولی اعلام شد. پنالتی که خود اوسیمن گرفته بود اما در به گل تبدیل کردن آن ناکام بود.

در حالی که بازی با نتیجه یک بر یک در جریان بود وی ای آر با بررسی صحنه ویدیویی و درخواست از داور برای بازبینی صحنه کرد. در نهایت توسط قاضی مسابقه حکم به پنالتی شدن صحنه داد. پنالتی که حاصل خطای خشن روی ویکتور اوسیمن نیز بود.

در نهایت خود اوسیمن در دقیقه 88 پشت ضربه پنالتی ایستاد اما ضربه او را سنگربان یوونتوس به خوبی مهار کرد. اما ضربه مهار شده او ریباند شده و در نهایت به جیاکومو راسپادوری رسید.

راسپادوری نیز در شرایطی که مدافعان نزدیک یوونتوس را پشت خود می دید با ضربه ای سر ضرب توپ را به کنج دروازه یوونتوس چسباند تا در نهایت یوونتوس با گل او مغلوب ناپولی با نتیجه دو بر یک شود.

گل اول ناپولی را نیز خویچا کواراتسخلیا در نیمه نخست در دقیقه 42 به ثمر رساند. اصرار ناپولی برای حرکت از سمت راست و سانتر خوب انجام شده با برگشت نه چندان مطمئن دفاع ناپولی همراه شد. در نهایت توپ دفع شده را خویچا کواراتسخلیا با ضربه والی وارد دروازه یوونتوس کرد.

تنها گل یوونتوس نیز در این بازی توسط بازیکن آماده این روزهای آنها یعنی فدریکو کیه زا روی پاس کارلوس آلکاراز به ثمر رسید.

گلی که در دقیقه 80 توسط یوونتوسی ها به ثمر رسید نتوانست عصای دست این تیم برای گرفتن امتیاز لازم از بازی شود تا شکست در کارنامه یوونتوسی ثبت شود که در تلاش بود در این فصل برای قهرمانی با اینتر میلان بجنگد.

با این شکست خبر خوبی برای مدعیان قهرمانی از جمله اینتر میلان ایجاد شد.

اکنون اینتر میلان با یک بازی کمتر نسبت به یوونتوس 69 امتیازی است و یوونتوس با شکست مقابل ناپولی در همان امتیاز 57 باقی ماند تا در خطر از دست دادن جایگاه دوم خود نیز باشد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها