کد خبر : 26348
تاریخ انتشار : جمعه ۱۲ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۳:۱۷

برد نفس گیر شهداب مقابل پاس گرگان با صعود به فینال

برد نفس گیر شهداب مقابل پاس گرگان با صعود به فینال
شهداب یزد مقابل پاس گرگان در نیمه نهایی لیگ برتر به برتری رسید تا راهی فینال شود.؛

برد نفس گیر تیم والیبال شهداب یزد در نیمه نهایی لیگ برتر. کامی که شیرین شد تا نماینده استان یزد راهی دیدار فینال لیگ برتر والیبال کشور شود.

شهداب یزد دومین تیم صعود کننده به دیدار نهایی لیگ برتر والیبال کشور شد. تیمی که در دیدار نفس گیر و به سختی موفق به شکست پاس گرگان شد.

دیدار دو تیم پاس و شهداب امروز از ساعت 18 پیگیری شد. در شرایطی که شهداب یزد در بازی نخست راحت تر از بازی دوم توانسته بود پاس گرگان را شکست دهد. آنها در بازی دوم کمی کارشان گره خورد.

برد شهداب مقابل پاس گرگان با نتیجه 3 بر 2

شهداب یزد فاصله چندانی با شکست و کشیده شدن بازی به دیدار نهایی سوم نداشت. اما در پایان با نتیجه 3 بر 2 پاس را شکست داد تا کار به دیدار سوم کشیده نشود.

دست اول مسابقه را شهداب با نتیحه 29 بر 27 شکست خورد با شروع دست دوم شهداب یزد بازی یک طرفه خوبی از خود نشان داد. تا با اختلاف زیاد 25 بر 13 توانست بر نماینده گرگان پیروز شود.

البته در ست سوم این پاس گرگان بود که 25 بر 19 پیروز شد.

در دست چهارم 25 بر 16 شهدابی ها پیروز شدند تا کار به دست آخر بکشد. در ست آخر نیز 18 بر 16 شهداب یزد توانست پاس گرگان را مغلوب کند.

در دیگر دیدار امروز هراز آمل 3 بر 1 پیکان را شکست داد. بردی که باعث شد تا حریف شهداب یزد در فینال لیگ برتر والیبال شوند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها