کد خبر : 30947
تاریخ انتشار : جمعه ۱۳ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۳:۲۸

برد پی اس جی همراه با نیمار بعد سه ناکامی تیمی در تور آسیا

برد پی اس جی همراه با نیمار بعد سه ناکامی تیمی در تور آسیا
بازگشت نیمار به پی اس جی و حضور در ترکیب این تیم بسیار مبارک برای آنها بود. حضور نیمار در نهایت منجر به پیروزی آنها بعد سه ناکامی پشت سر هم مقابل تیمهای آسیایی و یک تیم اروپایی بود؛

بازگشت نیمار به پی اس جی و حضور در ترکیب این تیم بسیار مبارک برای آنها بود. حضور نیمار در نهایت منجر به پیروزی آنها بعد سه ناکامی پشت سر هم مقابل تیمهای آسیایی و یک تیم اروپایی بود.

پی اس جی در مقابل النصر به تساوی رسیده بود. مقابل سروز ژاپن شکست خورده بود و در نهایت در دیدار با اینتر میلان نیز با باخت مواجه شده بود. اما حضور نیمار مقابل تیم جونبوک موتورز کره جنوبی بعد از ماه های مصدومیت با کسب نتیجه همراه شد.

دیداری که در آن پی اس جی با سه گل بر حریف آسیایی خود غلبه کرد. همچنین نیمار در این دیدار دبل کرد. گل هایی که تماشایی و همچنین با کارهای تیمی و البته تاثیرگذاری انفرادی نیمار در برخی صحنه ها و ایجاد موقعیت ها بود. با این نیمار شاید نبود امباپه برای پاری سن ژرمنی ها چندان سخت نباشد.

پاری سن ژرمن

حرکت متفاوت تکنیکی نیمار در گل اول پاری سن ژرمن مقابل تیم آسیایی

گل نخست وی برای پاری سن ژرمن نیز یکی از زیباترین گل های چند وقت اخیر فوتبال محسوب می شود. حرکت تکنیکی خاص او و بازی با توپ که منجر به محو کامل بازیکن کره ای شد. هر چند در نهایت همان توپ با برخورد به مدافع کره ای وارد دروازه شد اما حرکت خاص تکنیکی نیمار توجه ها را به سمت خودش جلب کرده بود.

برچسب ها : ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها