کد خبر : 31055
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۹ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۶

قرارداد ثبت نشده بازیکنان بارسلونا در فصل 2023 چه می شود؟

قرارداد ثبت نشده بازیکنان بارسلونا در فصل 2023 چه می شود؟
قرارداد بازیکنانی که با بارسلونا در طول این فصل ثبت نهایی نکرده بودند چه می شود؟ قراردادهای معلق ثبت نشده بازیکنان بارسلونا در فصل 2023 سرانجام با تعیین تکلیف مواجه شدند؛

قرارداد بازیکنانی که با بارسلونا در طول این فصل ثبت نهایی نکرده بودند چه می شود؟ قراردادهای معلق ثبت نشده بازیکنان بارسلونا در فصل 2023 سرانجام با تعیین تکلیف مواجه شدند.

یکی از بزرگترین نگرانی که هواداران بارسلونا داشتند از عدم ثبت قرارداد بازیکنان این تیم در فصل جاری بود.

تعدادی از بازیکنان بارسلونا با عدم ثبت قراردادهای خود مواجه بودند. اصطلاحا به این نوع شرایط قراردادهای معلق بازیکنان یاد می شد.

با این وجود رفع مشکل مربوط به مباحث مالی و همچنین جدایی عثمان دمبله می تواند راه را برای قرارداد بستن این بازیکنان هموار کند. در پی جدایی فرانک کسیه و گشایش مالی و نفراتی نیز بار دیگر این موضوع هموار شد که قرارداد بازیکنان تمدیدی و همچنین خریدهای تازه کاتالان ها بدون مشکل ثبت می شود.

سرمایه گذاری صندوق آلمانی شرایط ثبت قرارداد را هموارتر کرد

علاوه بر این ها گویا با حضور و سرمایه گذاری صندوق آلمانی نیز شرایط لازم برای ثبت قراردادهای جدید در بارسلونا فراهم شده است. بنابراین به نظر می رسد قراردادهای بازیکنانی همچون گاوی، روبرتو، کارتینز و رومئو در کنار ایلکای گوندوگان بدون مشکل در فصل ثبت شود.

قرارداد

همچنین این ستاره ها هیچ مشکلی برای بازی کردن در فصل 2023/2024 با رفع مشکل فیرپلی مالی، خروج بازیکنان مازاد و فراهم شدن شرایط مالی نداشته باشند.

دغدغه بزرگی که از تیم بارسلونا رفع شد تا انها با تمام قوا در مقابل حریفان خود صف آرایی کنند.

هر چند بارسلونا همچنان در این فصل می تواند بازیکنان بزرگی را خریداری کند. اما با توجه به مشخص شدن شرایط بسیاری از بازیکنان بزرگ در تیم های مختلف، شاید بتوان گفت تا حدود زیادی تیم زاوی بسته شد.

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها