کد خبر : 31262
تاریخ انتشار : دوشنبه ۶ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۳

از دست دادن 8 بازی برای وینسیوس جونیور به دلیل مصدومیت احتمال داده شد

از دست دادن 8 بازی برای وینسیوس جونیور به دلیل مصدومیت احتمال داده شد
به دلیل مصدومیتی که وینسیوس جونیور در هفته پیش در دیدار با سلتاویگو رخ داد احتمال این که او هشت بازی تیمش را از دست بدهد وجود دارد؛

به دلیل مصدومیتی که وینسیوس جونیور در هفته پیش در دیدار رئال مادرید با سلتاویگو رخ داد احتمال این که او هشت بازی تیمش را از دست بدهد وجود دارد.

در صورت وقوع این اتفاق بدترین اتفاق و خبر برای تیم کهکشانی رئال مادرید خواهد بود.

این روزها رئال مادرید وابستگی زیادی به وینسیوس جونیور داشته است. در نبود کریم بنزما می تواند برای تیمش به عنوان منجی ظاهر شود.

رئال وینیسیوس

گمانه زنی مصدومیت مخصتر وینیسیوس درست از آب در نمی آید؟

مصدومیت زود هنگام در دقیقه هیجده او مقابل سلتاویگو با وجود این که در وهله اول چندان جدی به نظر می رسید و حتی عنوان شد او بعد از بازی های ملی می تواند به ترکیب رئال برگشته و فقط یک بازی را از دست می دهد. اما اخیرا از مصدومیت و دوری بین 4 تا 6 هفته ای او نیز خبر داده شده است.

چنانچه ادعای ال چیرینگیتو درست باشد وینسیوس جونیور بین 4 تا 6 هفته نمی تواند بازی کند و رئال را همراهی نماید. در این صورت خبر و اتفاقی تلخ برای کارلو آنچلوتی و رئالی ها خواهد بود و او بازی های حساس لالیگایی همچون دیدار با اتلتیکو مادرید و ختافه و اوساسونا و خیرونا و سوسیداد را از دست می دهد.

همچجنین دو بازی مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا را نیز احتمالا وینسیوس جونیور از دست بدهد.

نقش پررنگی که وینیسیوس در رئال در نبود بنزما دارد و چنانچه این تیم این ستاره بزرگ را از دست بدهد در ادامه رقابت ها با مشکلی بزرگ مواجه خواهد شد. چه بسا در خلق موقعیت و گلزنی نیز دچار مشکلات عدیده شوند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها