کد خبر : 2825
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۴ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۲

تجلیل بتول حسین زاده رئیس اداره ورزش و جوانان هیر از فعالان رسانه

تجلیل بتول حسین زاده رئیس اداره ورزش و جوانان هیر از فعالان رسانه

به گزارش مارال نیوز، به نقل از روابط عمومی اداره ورزش و جوانان هیر، بتول حسین زاده رئیس اداره ورزش و جوانان هیر از فعالان رسانه هیر تجلیل به عمل آورد. حسین زاده با اشاره به اینکه آگاه سازی شهروندان درخصوص فواید ورزش از مهمترین رسالت رسانه ها است، گفت: ورود تکنولوژی به زندگی مردم

به گزارش مارال نیوز، به نقل از روابط عمومی اداره ورزش و جوانان هیر، بتول حسین زاده رئیس اداره ورزش و جوانان هیر از فعالان رسانه هیر تجلیل به عمل آورد.

حسین زاده با اشاره به اینکه آگاه سازی شهروندان درخصوص فواید ورزش از مهمترین رسالت رسانه ها است، گفت: ورود تکنولوژی به زندگی مردم باعث شده آنها کمتر به فعالیت بدنی بپردازند ،چه بسا که همه چیز در دسترس است.
وی افزود: قبلا اگر کسی دلش غذای رستورانی می خواست حداقل باید تا دم در رستوران می رفت ولی ورود غذاهای سفارشی با تلفن آن را آسان کرده و به دنبال آن اثراث چاقی و امراض را بیشتر نموده است.
رئیس اداره ورزش و جوانان هیر با تاکید بر آن که از همه کسانی که در این راه دست ورزش را خواهند گرفت قدردانی میکنیم، گفت:مسلما راضی نگه داشتن همه در این برهه زمانی امکان پذیر نیست ولی از نقد منصفانه که بدنبال آن راهکاری نیز پیشنهاد شود استقبال خواهیم کرد .
وی در پایان به بهانه روز ارتباطات و روابط عمومی و به پاس توسعه ورزش بخش هیر از پویا پاشایی پور هیر و جاوید سیفی با اهدا لوح و هدایایی تجلیل به عمل آورد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 1
اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
trackback
برنامه بزرگداشت بارسلونا از مسی برگزار می شود | مارال نیوز
1 سال قبل

[…] باشگاه خود جهت تجلیل و قدردانی از مسی […]