کد خبر : 11996
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۴ شهریور ۱۴۰۱ - ۲۰:۰۸

جزئیات صحبتهای فدراسیون فوتبال با کی روش چه بود

جزئیات صحبتهای فدراسیون فوتبال با کی روش چه بود

آیا فدراسیون فوتبال و مهدی تاج با کارلوس کی روش برای قبول سرمربی گری تیم ملی صحبت داشته است و نتیجه و جزئیات مذاکره چگونه پیش رفته است؟ تاج روز گذشته به نمایندگی از فدراسیون با سرمربی پیشین تیم ملی مصر گفتگوی مفصلی داشته و شرایط به او گفته شده و حرفهای او نیز شنیده شده

آیا فدراسیون فوتبال و مهدی تاج با کارلوس کی روش برای قبول سرمربی گری تیم ملی صحبت داشته است و نتیجه و جزئیات مذاکره چگونه پیش رفته است؟

تاج روز گذشته به نمایندگی از فدراسیون با سرمربی پیشین تیم ملی مصر گفتگوی مفصلی داشته و شرایط به او گفته شده و حرفهای او نیز شنیده شده است اما این موضوع به معنای قطعی بودن توافق و نشستن او روی نیمکت تیم ملی نخواهد بود.

شرایط کارلوس کی روش به صورت کامل پرسیده شده و درخواست های مالی و آپشن های قرارداد نیز در صحبت و مذاکرات دو نفر یعنی آقای تاج و کی روش مورد بحث قرار گرفته اما مهدی تاج قطعا هیچ قولی به کارلوس کی روش نداده است.

روز سه شنبه جلسه هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال برگزار خواهد شد و طی آن باید منتظر بمانیم ببینیم چه اتفاقاتی برای نیمکت تیم ملی خواهد افتاد.

با این وجود اسکوچیچ نیز همچنان امیدوار بوده تا به عنوان سرمربی در جام جهانی تیم ملی فوتبال ایران را همراهی کند. احتمالا طی ساعات آتی نتیجه گیری های مهمی در این خصوص انجام شود چرا که با توجه به مدت زمان کم شروع جام جهانی و برگزاری اردوی دوستانه تیم ملی در اتریش شایسته است تا اگر قرار است مربی جدید برای تیم ملی برگزیده شود، این اقدام هر چه سریعتر انجام پذیرد تا حدااقل سرمربی جدید بازیکنان را در اردوی اتریش همراهی کند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها