کد خبر : 3102
تاریخ انتشار : یکشنبه ۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۷:۴۶

جشنواره ورزشی دختران و مادران در ایوریق هیر برگزار شد

جشنواره ورزشی دختران و مادران در ایوریق هیر برگزار شد

جشنواره بزرگ فرهنگی، ورزشی دختران و مادران روستای ایوریق هیر با حضور پرشور خانواده ها «مادران و فرزندان» برگزار شد. به گزارش مارال نیوز، به نقل از روابط عمومی اداره ورزش و جوانان هیر؛ جشنواره ورزشی دختران و مادران روستای ایوریق در بخش هیر با همکاری اداره ورزش و جوانان، هیئت ورزشهای بومی و محلی

جشنواره بزرگ فرهنگی، ورزشی دختران و مادران روستای ایوریق هیر با حضور پرشور خانواده ها «مادران و فرزندان» برگزار شد.
به گزارش مارال نیوز، به نقل از روابط عمومی اداره ورزش و جوانان هیر؛ جشنواره ورزشی دختران و مادران روستای ایوریق در بخش هیر با همکاری اداره ورزش و جوانان، هیئت ورزشهای بومی و محلی هیر با شرکت بیش از ۵۰ دختر و مادر در محل زمین ورزشی روستای ایوریق شهر هیر برگزار شد‌.
در این جشنواره ایستگاه طناب کشی مادران با شرکت چهار تیم چهار نفره شکل گرفته بود که متشکل از خانم ها ناهیده سبزی، ثریا حقی، زهره و لیلا احدپور به عنوان تیم اول قهرمان مسابقات شدند.
در رشته دو ومیدانی نیز دختران در رده سنی ۹ لغایت ۱۴سال به رقابت پرداختند که به ترتیب مبینا غلامی، کوثر جروقی و اسماء شکری حائز مقام های اول تا سوم شدند.
مسابقه بطری زنی نیز در بین دختران ۷ تا ۱۴سال برگزار شد که محنا اصغرزاده در رده سنی ۸ سال مقام اول را بدست آورد و الینا اصغرزاده و اسراء بابایی برترین های رده سنی ۱۲ تا ۱۴سال را بدست آوردند.

در پایان از مقام آوران جشنواره طی مراسمی که با حضور بتول حسین زاده مسئول اداره ورزش و جوانان هیر و دارا مصدق رئیس هیئت ورزشهای بومی و محلی برگزار شد با اهدای حکم قهرمانی و جوایزی تجلیل به عمل آمد.
همچنین در این مراسم به قید قرعه به نفرات شرکت کننده جوایزی اهدا شد و خانم سمیه یاری فرد به عنوان رابط ورزشی روستای ایوریق معرفی گردید که ابلاغ آن توسط مسئول اداره ورزش و جوانان صادر خواهد شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها