کد خبر : 6377
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۳ تیر ۱۴۰۱ - ۹:۲۳

علت اعلام نشدن رأی شکایت ویلموتس

علت اعلام نشدن رأی شکایت ویلموتس

چرا رأی شکایت ویلموتس تا این حد طولانی شده و نتیجه نهایی شکایت و دادگاه اعلام نمی شود؟ دلیل تاخیر در اعلام شکایت ویلموتس مشخص شد. به گزارش مارال نیوز، رأی شکایت ویلموتس یکی از طولانی ترین پروسه های انظباطی و حقوقی بوده که نه تنها مسئولان شاید مردم نیز از طولانی شدن آن خسته

چرا رأی شکایت ویلموتس تا این حد طولانی شده و نتیجه نهایی شکایت و دادگاه اعلام نمی شود؟ دلیل تاخیر در اعلام شکایت ویلموتس مشخص شد.

به گزارش مارال نیوز، رأی شکایت ویلموتس یکی از طولانی ترین پروسه های انظباطی و حقوقی بوده که نه تنها مسئولان شاید مردم نیز از طولانی شدن آن خسته شده و با نگرانی منتظر اعلام نتیجه نهایی آن هستند و امیدوارند نتیجه این دادگاه و شکایت به سود ایران و کشورمان تمام شده و پرداخت مبالغ هنگفت به این سرمربی منتفی شود.

خبر آنلاین مصاحبه ای با آقای ملیح زاده از وکیل های فدراسیون در خصوص رأی شکایت ویلموتس انجام داده که علت تأخیر در اعلام این رأی اعلام شده است.

به گفته این وکیل دلیل اعلام نشدن رأی دادگاه ویلموتس سخت و پیچیده بودن پرونده آن بوده که با سه داور کارشناسی و ارزیابی می شود و به دلیل داشتن پیچیدگی خاص و تلاش برای دستیابی به رأی صحیح طولانی شده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها