کد خبر : 10287
تاریخ انتشار : یکشنبه ۳۰ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۳:۳۵

تقلید نوجوانان والیبال ایران از روی دست بزرگسالان

تقلید نوجوانان والیبال ایران از روی دست بزرگسالان

خبر مارال نیوز؛ بازیکنان بزرگسال والیبال ایران می توانند الگوی خوبی برای بازیکنان رده های پایه باشند؛ اتفاقی که در رده نوجوانان والیبال ایران نیز افتاد تا آنها نیز یک موفقیت بزرگ مثل تیم اصلی کسب کنند. تقلید نوجوانان والیبالیست ایران از تیم اصلی و بزرگسالان والیبال ایران در کسب پیروزی های متعدد در آسیا

خبر مارال نیوز؛ بازیکنان بزرگسال والیبال ایران می توانند الگوی خوبی برای بازیکنان رده های پایه باشند؛ اتفاقی که در رده نوجوانان والیبال ایران نیز افتاد تا آنها نیز یک موفقیت بزرگ مثل تیم اصلی کسب کنند.

تقلید نوجوانان والیبالیست ایران از تیم اصلی و بزرگسالان والیبال ایران در کسب پیروزی های متعدد در آسیا و خیز برداشتن برای کسب جام، این نوجوانان شایسته ایرانی مثل بزرگسالان تیم ملی والیبال در آسیا یکه تازی می کنند.

آنها توانستند در مسابقات نوجوانان آسیا؛ با پیروزی قاطعانه سه بر صفر در بازی یک طرفه مقابل هند به فینال رسیده و در دیدار نهایی حریف ژاپن شوند.

مسابقات مردان زیر 18 سال آسیا به میزبانی تهران آغاز شده و فردا آخرین روز خود را سپری خواهد کرد.

شاگردهای وکیلی در مسابقات نوجوانان زیر 18 سال آسیا کار مهم و سختی را در بازی فردا مقابل ژاپن خواهند داشت و پیروزی آنها در این دیدار می تواند به کسب یک جام ارزشمند آسیایی برای ایران عزیزمان منجر شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها