کد خبر : 1606
تاریخ انتشار : جمعه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۷:۱۵

توپ رسمی جام جهانی 2022 قطر چه شکلی است

توپ رسمی جام جهانی 2022 قطر چه شکلی است

توپ رسمی جام جهانی 2022 قطر چه شکلی است؟ توپهای جام جهانی قطر چه ویژگی هایی دارند و لوگوی توپ جام جهانی چیست؟ ویژگی و مشخصات توپ رسمی جام جهانی فوتبال و اخبار مرتبط در خصوص توپ جام جهانی را با هم بخوانیم. توپ این دوره از مسابقات جام جهانی قطر دارای نام الرحله هست.

توپ رسمی جام جهانی 2022 قطر چه شکلی است؟ توپهای جام جهانی قطر چه ویژگی هایی دارند و لوگوی توپ جام جهانی چیست؟ ویژگی و مشخصات توپ رسمی جام جهانی فوتبال و اخبار مرتبط در خصوص توپ جام جهانی را با هم بخوانیم.

توپ این دوره از مسابقات جام جهانی قطر دارای نام الرحله هست. الرحله در زبان عربی معنای سفر را دارد. این توپ با زیمنه و نقش و نگارهای تقریبا ساده با لوگو آدیداس رخ می نمایاند.

زمینه و تم عمده توپ جام جهانی سفید می باشد. همچنین قش و نگارهای رنگارنگ در این توپ به وضوح دیده می شود که شامل رنگهای آبی و مشکی و زرد نیز می باشد.

توپ رسمی جام جهانی از نمای نزدیک

به مظنور آشنایی بیشتر بازیکنان با این توپ و مشخصات آن، برخی از کشورهای جهان برای آشنایی بیشتر بازیکنان با این توپ و ویژگی های آن تصمیم گرفته اند که در لیگ پیش روی خود از این توپها بهره ببرند.

از جمله کشورهایی که این تصمیم را گرفته اند می توان به کره جنوبی و عربستان که در مسابقات جام جهانی فوتبال قطر نیز حضور دارند؛ اشاره کرد.

به کار گیری توپهای جدید جام جهانی قطر در ایران و حتی برگزاری بازهای دوستانه تیم ملی پیش از شروع جام جهانی می تواند به بازیکنان ایرانی و افزایش کیفیت و موفقیت تیم ملی در گروه خود در رقابتهای جام جهانی کمک بسزایی کند.

ویژگی و مدل توپ جام جهانی به نام رحله

حتی در روز گذشته نیز در لیگ کره شاهد بکارگیری و استفاده از توپهای جدید جام جهانی 2022 قطر بودیم که در نوع خود اقدام ارزشمند و خوبی می تواند باشد تا بازیکنان هر چه سریعتر با سبک و مدل این توپها آشنا شوند.

ویژگی طرح توپهای جدید جام جهانی قطر

فیفا به ذکر مشخصات توپ فوتبال جام جهانی قطر پرداخته است. با اعلام ویژگیهای جدید توپ در طراحی آن گفته شده که سعی گردیده در توپهای جام جهانی از فرهنگ، مدل قایق های تاریخی و همچنین پرچم کشور قطر الهام هایی گرفته شود.

مسن ترین افرادی هم که جام جهانی را به یاد دارند، به خوبی می توانند شاهدی باشند بر اینکه توپهای جام جهانی در هر دوره با تغییرات زیادی نسبت به دوره های گذشته رونمایی می شود و بدین منظور حتی می توان کلکسیونی از این توپها را نیز که مربوط به سالهای گذشته و کنونی است، جمع آوری و برپا کرد.

توپ های جام جهانی قطر

دورنمایی از دوحه قطر نیز به عنوان یکی از منشاهای الهام گرفته از شکل و شمایل و طرح این توپهای جام جهانی بوده است.

آدیداس نیز به عنوان سازنده و مبتکر توپ جدید جام جهانی سعی کرده تا از تکتولوژی های نو و جدید در ساخت توپ جام جهانی استفاده کند.

سازندگات توپهای جام جهانی تاکید کرده اند در ساخت این توپها تلاش شده که افزایش سرعت پرواز و همچنین چرخش یافتن بیشتر توپ و شوت پذیری آن از ویژگی های توپهای جدید جام جهانی قطر 2022 شناخته شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 1
اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
trackback
حریف نهایی همگروه ایران در جام جهانی اوکراین خواهد بود یا ولز | مارال نیوز
1 سال قبل

[…] از حریف احتمالی ایران در جام جها&#1606…ی […]