کد خبر : 16151
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۶ مهر ۱۴۰۱ - ۲:۰۵

تکرار قهرمانی قطری ها در فوتبال آسیا ساده تر شد

تکرار قهرمانی قطری ها در فوتبال آسیا ساده تر شد
قطری ها با انتخاب شدن به عنوان میزبان سال آینده فوتبال جام ملتهای آسیا شانس های خود برای قهرمانی را به مراتب افزایش دادند.؛

اتفاقی که قهرمان سال پیش فوتبال آسیا را برای دبل قهرمانی امیدوارتر کرد. انتخاب و اتفاقی که امروز می تواند کشور قطر را برای دبل قهرمانی در جام ملتهای آسیا امیدوارتر کند.

میزبان قطعی جام ملتهای فوتبال آسیا در سال آتی قطعا مشخص شد. این انتخاب روز گذشته در مقر ای اف سی برگزار شد تا در نهایت قطری ها به عنوان میزبان این رویداد معرفی شوند. آنها با این انتخاب گام بلندی را برای قهرمانی برخواهند داشت.

قطری ها در جام ملتهای آسیای 4 سال پیش توانسته بودند با شکست قاطعانه 4 بر 0 ژاپن در فینال به عنوان قرمانی برسند حالا با توجه به اینکه قطری ها میزبان شدند بنابراین کار آنها با توجه به امتیاز میزبانی برای قهرمانی راحت تر شد. این موضوع می تواند تهدیدی برای قدرتهای فوتبال آسیا از جمله ژاپن، ایران و کره جنوبی باشد.

انتخاب مجدد قطر به عنوان میزبان یک رویداد بزرگ فوتبالی انتقادهایی را نیز در پی داشت. با توجه به میزبانی اخیر آنها در آبان ماه سال جاری از جام جهانی، این که مجددا میزبانی یک رویداد دیگر به قطری ها داده شود، مورد انتظار و خوشایند بسیاری از کشورهای آسایی نبود. هر چند امکانات و ظرفیت خوب این کشور و سرمایه گذاری های انجام شده آنها در حوزه زیرساخت های ورزشی می تواند دلیلی برای این انتخاب باشد.

قطر حالا با این انتخاب مجددا در سال آینده میزبان یک رویداد بزرگ ورزشی دیگر نیز خواهد شد. شهر دوحه حالا در معرض آزمون دیگری قرار خواهد گرفت. آزمونی که بعد از جام جهانی برایشان تکرار می شود.

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها