کد خبر : 13249
تاریخ انتشار : شنبه ۲۶ شهریور ۱۴۰۱ - ۲۱:۳۸

دبل لواندوفسکی در روز 10 نفره شدن الچه

دبل لواندوفسکی در روز 10 نفره شدن الچه

تیم فوتبال الچه در بازی خارج از خانه در شرایطی که 10 نفره شده و گونزالو وردو را از زمین بازی اخراج شده می دید، با نتیجه 3 بر 0 و با دبل لواندوفسکی شکست سنگینی را تجربه کرد. در این دیدار لواندوفسکی در دقایق 34 و 48 پایش به گلزنی باز شد و دیگر

تیم فوتبال الچه در بازی خارج از خانه در شرایطی که 10 نفره شده و گونزالو وردو را از زمین بازی اخراج شده می دید، با نتیجه 3 بر 0 و با دبل لواندوفسکی شکست سنگینی را تجربه کرد.

در این دیدار لواندوفسکی در دقایق 34 و 48 پایش به گلزنی باز شد و دیگر گل بارسایی ها را نیز ممفیس دیپای در دقیقه 41 با پاس گل زیبای الکس بالده به ثمر رساند.

بارسلونا با آمدن ژاوی هرناندز به مانند گذشته و روزهایی که پپ گواردیولا را در اختیار داشت، بسیار منظم و خوب عمل کرده و تیمهای مقابل را نیز پر گل می برد. افزایش قدرت در خط حمله و کاهش نقاط ضعف در خط دفاعی به بارسلونا کمک کرده تا تیمی یکدست، مدعی و هماهنگ شوند.

با این پیروزی و بازی خوبی که بارسلونا از خود نشان داد به نظر می رسد این تیم در کنار رئال مادرید رقبای اصلی کسب عنوان قهرمانی در لالیگا محسوب شوند مخصوصا اینکه اتلتیکومادرید از روزهای خوب خود فاصله زیادی گرفته و دیگر رقبا و تیمهای باشگاهی نیز راه زیادی تا رسیدن به سطح این دو تیم دارند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 1
اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
trackback
تکرار قهرمانی قطری ها در فوتبال آسیا ساده تر شد | مارال نیوز
1 سال قبل

[…] آسیا را برای دبل قهرمانی […]