کد خبر : 13156
تاریخ انتشار : جمعه ۲۵ شهریور ۱۴۰۱ - ۲۳:۳۴

مخالفت مربیان بزرگ با ایده سودآور برای باشگاه ها

مخالفت مربیان بزرگ با ایده سودآور برای باشگاه ها
بعد از کلوپ، نوبت به پپ گواردیولا می رسد که او هم به نمایندگی از باشگاه بزرگ منچستر سیتی موضع مثبتی نسبت به برگزاری رویداد سودآور اقتصادی نشان ندهد.؛

بعد از آن که مالک چلسی ایده خود برای درآمد زایی و سودآوری به باشگاه های بزرگ انگلیسی را داد، این موضوع با مخالفت مربیان بزرگ لیگ جزیره همراه شد.

تاد بولی که به عنوان مالک چلسی در حال فعالیت است پیشنهاد برگزاری مسابقه ای با شباهت زیاد به مسابقات آل استار را داد که طی آن تیمهای بزرگ لیگ جزیره در تورنمنتی به مصاف هم بروند. اتفاقی که در لیگ بسکتبال آمریکا بارها اتفاق افتاده است.

با این وجود مربیان بزرگ لیگ جزیره نسبت به این پیشنهاد  واکنش منفی نشان دادند، اولین نفر در این خصوص یورگن کلوپ بود.

کلوپ اعلام کرده که با تقویم شلوغ رقابتها در انگلیس نباید مسابقه جدیدی اضافه کرد و دلیل برای انجام این کار وجود ندارد.

حالا بعد از کلوپ، نوبت به پپ گواردیولا می رسد که او هم به نمایندگی از باشگاه بزرگ منچستر سیتی موضع مثبتی نسبت به برگزاری این رویداد سودآور اقتصادی نشان ندهد.

گواردیولا گفته در این خصوص نظری ندارم اما نظرش به یورگن کلوپ نزدیک تر است. برگزار کنندگان این مسابقه ابتدا باید یک تاریخی به ما بدهند تا بررسی کنیم.

تقویم پر ترافیک برگزاری مسابقات لیگ جزیره همواره داد مربیان لیگ انگلیس را درآورده و اضافه نمودن رقابتهای جدید به مذاق بسیاری ازبازیکنان خوش نمی آید حتی اگر سود آور و از نظر درآمد زایی مطلوب باشد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها