کد خبر : 23576
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۵ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۳

لاتزیو بعد شنیدن سوت بازی تنها به بازی هفته آینده فکر می کرد

لاتزیو بعد شنیدن سوت بازی تنها به بازی هفته آینده فکر می کرد
سرمربی که بعد شنیدن سوت بازی تنها به بازی هفته آینده فکر می کرد تا مقابل فیورنتینا به خوبی دیشب کار کنند.؛

سرمربی لاتزیو مائوریتزیو ساری در جملات جالب خود اعلام کرد بعد پایان بازی و شنیدن سوت آن تنها به دیدار هفته اینده حساس تیمش فکر می کرد. مسابقه ای که در مقابل تیم خوب فیورنتینا خواهند داشت.

مائوریتزیو ساری یادآور شد: ما حس جالب دوگانگی در فوتبال را در هفته پیش و این هفته داشتیم. در هفته قبل به مانند بدترین تیم لیگ سری آ رفتار کردیم. امروز نیز مقابل میلان به مانند برترین تیم عمل می کردیم. داشتن تعادل بازیکنان در چنین شرایط سختی شاید بسیار مهم و دارای اولویت باشد.

سرمربی لاتزیو همچنین به فشرده بودن بازی ها نیز عادت دارد. او یادآور شد به چنین فشردگی چندان علاقه ندارم چرا که لذت ورزش را نابود می کند. البته من در لیگ جزیره نیز حضور داشته و در طول یک فصل 65 دیدار را تجربه کردم بنابراین چنین فشردگی در ایتالیا زیاد برایم سخت نخواهد بود.

ساری یادآور شد این برتری تیمم مقابل میلان با 4 گل، بهترین عملکردی بود که در لاتزیو در زمان مربیگری خود داشتم. چنین عملکردی من را نیز شگفت زده کرد.

ساویچ نیز در گفتگویی بعد پیروزی تیمشان مقابل میلان اعلام کرد اگر بازیکنان تیم لاتزیو به این شکل پیش بروند حتی می توان به قهرمان شدن در ایتالیا نیز امید داشت.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها