کد خبر : 12067
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۵ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۴

خارجی شکست خورده لقب رسانه کرواتها به کی روش

خارجی شکست خورده لقب رسانه کرواتها به کی روش

لقب جالب یک سایت کرواسی به کارلوس کی روش؛ یکی از سایتهای ورزشی کرواسی لقب خارجی شکست خورده به کارلوس کی روش داده و از وی با این عنوان یاد کرده است. کارلوس کی روش که پیش از این نیز سابقه مربیگری در تیم ملی ایران را داشته، گویا مجددا در چند قدمی رسیدن به

لقب جالب یک سایت کرواسی به کارلوس کی روش؛ یکی از سایتهای ورزشی کرواسی لقب خارجی شکست خورده به کارلوس کی روش داده و از وی با این عنوان یاد کرده است.

کارلوس کی روش که پیش از این نیز سابقه مربیگری در تیم ملی ایران را داشته، گویا مجددا در چند قدمی رسیدن به این جایگاه است تا ایران را در جام جهانی دوحه همراهی کند.

سایت کرواسی «sportske» که به زبان کروات به فعالیت خود ادامه می دهد در مطلبی به تحلیل جانشین اسکوچیچ و انتخاب سرمربی جدید تیم ملی ایران پرداخته است.

این رسانه اعلام کرده که اسکوچیچ ایران را در شرایطی دشوار به جام جهانی برد و آنها می خواهند او را اخراج کرده و یک خارجی شکست خورده را در نیمکت قرار دهند.

لقب به اسکوچیچ کی روش

این سایت فعال در کشور کرواسی بانی این اتفاق عجیب را مهدی تاج رئیس فدراسیون ایران معرفی کرده است.

یک نشریه دیگر کرواسی با نام ایندکس نیز به تحلیل موضوع مذکور پرداخته و اضافه کرده که مربی که تیم ملی ایران را به جام جهانی برد را می خواهند فراری دهند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها