کد خبر : 1404
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۲۱:۱۲

طرح پیراهن جدید بایرن مونیخ در فصل 2022-2023 بوندسلیگا

طرح پیراهن جدید بایرن مونیخ در فصل 2022-2023 بوندسلیگا

طرح لباس و پیراهن جدید تیم فوتبال بایرن مونیخ در فصل 2022-2023 لیگ بوندسلیگای آلمان رونمایی شد و بایرنیها در فصل جدید با این لباس جدید مقابل حریفان صف آرایی خواهند کرد. با توجه به قهرمانی بی دردسر بایرنیها در آلمان فرصتی فراهم شد تا این بار زودتر از موعد کیت جدید لباس بایرن مونیخ

طرح لباس و پیراهن جدید تیم فوتبال بایرن مونیخ در فصل 2022-2023 لیگ بوندسلیگای آلمان رونمایی شد و بایرنیها در فصل جدید با این لباس جدید مقابل حریفان صف آرایی خواهند کرد.

با توجه به قهرمانی بی دردسر بایرنیها در آلمان فرصتی فراهم شد تا این بار زودتر از موعد کیت جدید لباس بایرن مونیخ در بوندسلیگا در فصل 2022-2023 رونمایی گردد.

در لباس جدید بایرن مونیخ تقاوتهای زیادی با گذشته از نظر ظاهری نمی بینیم و شاید مهمترین بخش در تغییرات مربوط می شود به پر رنگ تر شدن برخی از خطوط لباس. حالا باید منتظر ماند و دید هواداران آلمانی نسبت به این تغییر ظاهری نه چندان زیاد لباس بایرن مونیخ چه دیدگاه و عکس العمل مثبت یا منفی خواهند داشت.

عکس تمام قد از لباس جدید بایرن مونیخ آلمان در فصل جدید بوندسلیگای المان را ببینید:

طرح لباس جدید بایرن مونیخ

اسپانسر و حامی مالی بایرن مونیخ که بر روی لباسها نیز بایرن را همراهی می کند شرکت تله کام آلمان خواهد بود که بر روی لباس نیز مشخص است.

بایرن مونیخ در این فصل از رقابتها با وجود قهرمانی در بوندسلیگا، در لیگ قهرمانان اروپا و جام حذفی آلمان راه به جایی نبرده و از گردونه مسابقات حذف شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها