کد خبر : 32170
تاریخ انتشار : سه شنبه ۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۷

دیوار شکست ناپذیر رئال مادرید با آنچلوتی آن هم بدون امباپه

دیوار شکست ناپذیر رئال مادرید با آنچلوتی آن هم بدون امباپه
در حالی که انتقال امباپه به رئال مادرید نهایی نشده آنها چه در خط هجومی و چه در نتیجه گرفتن همچنان عالی عمل می کنند.؛

رکوردهای مثبت رئال مادرید در گلزنی و نتیجه گرفتن همچنان ادامه دارد است. در شرایطی که هنوز انتقال امباپه به رئال مادرید نهایی نشده است و تنها زمزمه هایی مبنی بر احتمال این توافق وجود دارد رئال مادرید به آقایی خود ادامه می دهد. دیوار نفوذناپذیری که رئال ثابت کرده بدون امباپه هم می تواند به آن برسد.

بدون اغراق رئال مادرید با اختلاف در فوتبال اسپانیا و جهان در حال آقایی کردن است. خیلی از باشگاه ها و کارشناسان معتقدند رئال مادرید تحت هدایت کارلو آنچلوتی می تواند به چنین عملکرد مثبت خود حتی بهتر از گذشته هم ادامه دهد.

رئال مادرید با کارلو آنچلوتی رکورد جالبی را در این فصل به دست آورده است. آنها در 19 بازی خود که در لالیگا انجام دادند موفق به کسب 15 برد شدند و فقط 4 بار متوقف شدند.

کارلو آنچلوتی

به دست آوردن 49 امتیاز از مجموع 57 امتیاز یک کار کارستانی بوده آن هم در لالیگا که همه تیم ها سطح بالا و خوبی داشته و می توانند برای تیم های مختلف دردسر درست کنند.

موفقیت رئال در امر گلزنی مقابل حریفان

کهکشانی ها همچنین در امر گلزنی نیز خارق العاده عمل کرده اند آنها فقط در یکی از بازی ها در لالیگا گل نزده اند که آن هم مقابل رایو وایه کانو بود.

همچنین رئال مادرید با سرمربیگری کارلو آنچلوتی در شرایطی در بهترین و ایده آل ترین فرم مدنظر خود قرار دارد که آنها فقط در هفته ششم مقابل اتلتیکو مادرید با نتیجه سه بر یک باختند و بعد از آن هیچ شکست دیگری را تا کنون تجربه نکردند.

آنها در آخرین بازی خود نیز شب گذشته در خانه خود با یک گل از سد سویا عبور کردند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها