کد خبر : 21041
تاریخ انتشار : یکشنبه ۴ دی ۱۴۰۱ - ۱۹:۴۳

بیرانوند:؛

پیکان در شروع بازی پرسپولیس را سورپرایز کرد/ نیاز به برد داشتیم

پیکان در شروع بازی پرسپولیس را سورپرایز کرد/ نیاز به برد داشتیم
به گفته بیرانوند تیم پیکان در 15 دقیقه شروع مسابقه با پرس از بالا آنها را سورپرایز کرده بود.؛

به گفته علیرضا بیرانوند دروازه بان ملی پوش پرسپولیس در شروع بازی هفته سیزدهم مقابل پیکان مخصوصا در 15 دقیقه ابتدایی آنها ما را سورپرایز کردند. پیکانی که از زمین ما پرس می کرد. البته بابت از دست دادن امتیاز بسیار ناراحت هستم.

بیرانوند تصریح کرد: در دیدار برگشت احتمالا مقابل پیکان نتوان به این اندازه پاس داده و موقعیت درست کرد چرا که زمین خوبی ندارند.

سنگربان پرسپولیس بیرانوند به بازی مهم هفته آینده پرسپولیس مقابل گل گهر نیز اشاره کرد. او گفت به دلیل بازی بزرگ در هفته آینده نیاز به کسب پیروزی خوبی داشتیم که البته محقق نشد. چرا که بازی با گل گهر از جمله بازی های بزرگ و حساس بود. البته ما خوش شانس بودیم که در ضد حمله ها از پیکان گل نخوردیم. در اواخر بازی نیز به سرمربی تیم گفتم که به مدافعان بگوید آنها حواس خود را جمع کنند چرا که برای ضد حمله پیکانی ها می آیند. آنها چندین موقعیت خطرناک هم داشتند.

بیرانوند

ثبت کلین شیت دیگر برای علیرضا بیرانوند

علیرضا بیرانوند با وجود کلین شیت و بسته نگه داشتن دروازه خود، نتوانست شیرینی این اتفاق را به صورت کامل بچشد. چرا که آنها دو امتیاز خانگی را از دست دادند. البته پرسپولیس امیدوار است در دیدار با گل گهر سیرجان برنده از بازی خارج شده و به صدرنشینی خود ادامه دهد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 1
اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
trackback
نبود لوکادیا در پرسپولیس حس می شود/ تیم فوروارد جذب کند | مارال نیوز
1 سال قبل

[…] از دست دادن پرسپولیس مقابل پیکان در […]