کد خبر : 30812
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۵ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۳:۴۵

گروهبندی مرحله مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۶/ ژاپن با کره شمالی همگروه شد

گروهبندی مرحله مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۶/ ژاپن با کره شمالی همگروه شد
با انجام قرعه کشی مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۶ تیم های حاضر حریفان خود را شناختند. در این میان تیم ملی فوتبال ایران که در سید یک قرار داشت با برترین تیم سید دوم یعنی ازبکستان نیز همگروه شد که قرعه نسبتا بدی می باشد؛

با انجام قرعه کشی مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۶ تیم های حاضر حریفان خود را شناختند. در این میان تیم ملی فوتبال ایران که در سید یک قرار داشت با برترین تیم سید دوم یعنی ازبکستان نیز همگروه شد که قرعه نسبتا بدی می باشد.

با این قرعه در نهایت برای صعود به عنوان صدرنشین رقابت داغی با ازبک ها خواهیم داشت.

تیم ملی ایران در مرحله مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۶ در گروه 5 مسابقات قرار گرفت. ایران قرار است در این رقابت ها با ازبکستان، ترکمنستان و همچنین تیم پیروز هنگ کنگ و بوتان بازی کند.

در گروه دوم مسابقات نیز ژاپن با کره شمالی از تیم های خوب آسیا همگروه شد. سوریه و تیم پیروز میانمار و ماکائو دیگر رقبای ژاپن خواهند بود.

قرعه نسبتا ساده برای تیم کی روش با قطر

تیم کارلوس کی روش نیز در گروه اول رقابت ها با هند، کویت و پیروز افغانستان با مغولستان بازی می کند. محک نسبتا ساده ای که کی روش با قطر به دنبال آن خواهد بود.

تیم ملی کره جنوبی نیز با گروه مرگ مواجه شد. چین از تیم های خوب مسابقات، تایلند و برنده سنگاپور با گوام همگروه های کره جنوبی در این مرحله خواهند بود.

قرعه

همچنین تیم ملی عمان با برانکو ایوانکوویچ با قرقیزستان، مالزی و تیم پیروز چین تایپه و تیمور شرقی همگروه شد.

 استرالیا در آخرین گروه رقابت های انتخابی جام جهانی

استرالیایی ها نیز در آخرین گروه مسابقات با تیم پیروز مالدیو و بنگلادش در کنار دو تیم فلسطین و لبنان همگروه شدند. عربستان با اردن، تاجیکستان و پیروز کامبوجچ و پاکستان همگروه شد.

اماراتی ها نیز بایستی با بحرین و همچنین تیم پیروز یمن و سریلانکا و نپال و لائوس بازی کنند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها