کد خبر : 6629
تاریخ انتشار : شنبه ۲۵ تیر ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۲

سرمربی ایرانی شاغل در لیگ خارجی بسکتبال شد

سرمربی ایرانی شاغل در لیگ خارجی بسکتبال شد

مربی بسکتبال ایرانی در لیگ خارج از کشور؛ یکی از مربیان مطرح بسکتبال ایرانی در لیگ خارجی و در یکی از کشورهای عربی حاشیه خلیج فارس به عنوان سرمربی انتخاب شد. به گزارش مارال نیوز، سرمربی اسبق تیم ملی ایران که اخیرا نیز هدایت تیم ملی کشورمان را عهده دار شده بود؛ آقای مصطفی شاهین

مربی بسکتبال ایرانی در لیگ خارج از کشور؛ یکی از مربیان مطرح بسکتبال ایرانی در لیگ خارجی و در یکی از کشورهای عربی حاشیه خلیج فارس به عنوان سرمربی انتخاب شد.

به گزارش مارال نیوز، سرمربی اسبق تیم ملی ایران که اخیرا نیز هدایت تیم ملی کشورمان را عهده دار شده بود؛ آقای مصطفی شاهین طبع با قراردادی به تیم بستکتبال الشمال قطر پیوسته و هدایت این تیم خوب و ریشه دار عربی را عهده دار شد.

عکسی از پوستر پیوستن مصطفی شاهین طبع به تیم قطری

مربیان خارجی بسکتبال ایران

شاهین طبع از سرمربیان با تجربه و کهنه کار ایرانی بوده که از سالیان دور در تیمهای تحت هدایت خود توانسته شخصیت تیمی و انجسام مناسبی را ایجاد کند و باشگاه الشمال قطر نیز مطمئنا با توجه به چنین رویکردهایی از این مربی با دانش ایرانی استفاده می کند.

مصطفی شاهین طبع در چهال سال اخیر به عنوان سرمربی تیم ملی بسکتبال کشورمان کار می کرد که در نهایت جای خود را به سعید ارمغانی دیگر مربی باتجربه بسکتبال کشورمان در تیم ملی ایران داد.

مصطفی شاهین طبع در زمان سرمربیگری در کشور

مصطفی شاهین طبع در قطر

تیم ملی بسکتبال ایران با هدایت مصطفی شاهین طبع توانسته بود به بازی های المیک توکیو راه یافته و در گروه خود با تیمهای سخت و بسیار قدرتمند آمریکا، جمهوری چک و فرانسه همگروه شود که نتیجه این رقابتها با سه شکست و البته بازی های خوب و نزدیک تیم ملی از جمله بازی در مقابل فرانسه به پایان رسید.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها