کد خبر : 6914
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۶ تیر ۱۴۰۱ - ۲۲:۳۶

سرنوشت نهایی سرمربی تیم ملی در جام جهانی قطر چه می شود

سرنوشت نهایی سرمربی تیم ملی در جام جهانی قطر چه می شود

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی 2022 قطر و سرنوشت نهایی آن؛ با وجود ابقای اسکوچیچ در تیم ملی اما همچنان خطر برکناری او وجود دارد. به گزارش مارال نیوز، با توجه به اینکه انتخابات فدراسیون فوتبال در شهریور ماه برگزار می شود، این احتمال وجود دارد که چنانچه ماجدی در انتخابات پیش

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی 2022 قطر و سرنوشت نهایی آن؛ با وجود ابقای اسکوچیچ در تیم ملی اما همچنان خطر برکناری او وجود دارد.

به گزارش مارال نیوز، با توجه به اینکه انتخابات فدراسیون فوتبال در شهریور ماه برگزار می شود، این احتمال وجود دارد که چنانچه ماجدی در انتخابات پیش رو رأی نیاورد؛ رئیس جدید فدراسیون و تیم او اعتقاد چندانی به اسکوچیچ نداشته باشند و تصمیم به برکناری او بگیرند.

البته باید این موضوع را نیز در نظر گرفت که چنانچه رئیس جدید فدراسیون بخواهد اسکوچیچ را در شهریور از کار برکنار کند تا سه ماه تا آغاز جام جهانی باقی مانده و این یک ریسک بزرگ خواهد بود و احتمالا از انجام این کار صرف نظر نماید.

عکس خاطره انگیز اسکوچیچ سرمربی تیم ملی در کنار چندی از بازیکنان پس از برد مهم در مرحله مقدماتی جام جهانی

سرنوشت سرمربی تیم ملی

پیش از این در تیم فوتبال ایران در جام جهانی 98 مشابه این اتفاق افتاد و جلال طالبی در روزهای آخر به عنوان سرمربی تیم ملی انتخاب شد که البته نتایج تیم ملی نسبت به دوره های قبل چندان هم بد نشده و حتی آمریکا را هم با نتیجه دو بر یک بردیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها