کد خبر : 17021
تاریخ انتشار : یکشنبه ۸ آبان ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۲

سکوت در ورزشگاه مستایا با گل دقیقه نودی لواندوفسکی

سکوت در ورزشگاه مستایا با گل دقیقه نودی لواندوفسکی
سکوت در ورزشگاه مستایا با گل دقیقه نودی لواندوفسکی مقابل والنسیا حاصل شد.؛

ورزشگاه مستایا غرق در شور و هیاهوی تماشاگران بود. تماشاگران هیجان زده والنسیا در دیدار با بارسلونا از سری رقابتهای لالیگا خوشحال از بابت کسب یک امتیاز بودند که در دقیقه 90 همه معادلات بر هم خورد.

سانتر زیباکه با حرکت رو به جلوی لواندوفسکی با ضربه دقیق او همراه با پرتاب خود به سمت توپ شده بود باعث شد تا گل باورنکردنی و زیبایی برای بارسلونا به ثمر برسد. گلی که به شکست والنسیا و از دست دادن امتیاز بازی خانگی برای والنسیا همراه شده بود.

با این پیروزی بارسلونا با یک بازی بیشتر هم امتیاز با رئال مادرید در صدر جدول شد. اتلتیکو مادرید نیز روز گذشته شکست خورده بود تا آنها با صدر فاصله بگیرند.

نکته قابل توجه در این بازی هنگام تعویض و وارد میدان شدن پیکه بود. بند کفش های او گره خورده بود و پیکه قادر به پوشیدن کفشهایش نبود. به این دلیل دو نفر از بازیکنان و کادر بارسلونا در تلاش برای باز کردن گره های کفش او بودند.

بازی فیزیکی، مصدومیت های پیاپی بازیکنان و وقفه های چندین باره در خلال بازی از جمله مسائل حاشیه ای این دیدار بود. چهره خوشحال لواندوفسکی و رضایت قلبی او او بعد از این بازی نیز از دیگر نکات حاشیه ای بود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها