کد خبر : 31024
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۷ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۳:۵۷

زیباترین گل عمر لوییز دیاز برای لیورپول در بازی دوستانه به ثمر رسید

زیباترین گل عمر لوییز دیاز برای لیورپول در بازی دوستانه به ثمر رسید
لوییز دیاز ستاره گران بهای لیورپولی ها یکی از زیباترین گل های خاطره انگیز خاص عمر خود را در بازی دوستانه مقابل دارمشتات به ثمر رساند؛

لوییز دیاز ستاره گران بهای لیورپولی ها یکی از زیباترین گل های خاطره انگیز خاص عمر خود را در بازی دوستانه مقابل دارمشتات به ثمر رساند.

لوییز دیاس از ستاره های لیورپول مقابل دارمشتات بدون شک یکی از خاص ترین و زیباترین گل هایش را وارد دروازه دارمشتات کرد.

در دقیقه 58 یک ضربه کرتر برای لیورپول و شاگردان کلوپ اعلام شد. لیورپولی ها پشت ضربه کرنر ایستاده و توپ را روانه دروازه کردند. دارمشتاتی که نشان داده بود روی ضربات کرنر آسیب پذیر است روی این ضربه نیز آسیب خورد.

گل دیاز که در بازی پلی استیشن نیز نمونه کمی دارد

در این میان لوئیز دیاز با پشت پا و در شرایط کاملا نامتعادل تاثیرگذاری مثبتی روی توپ داشت. در نهایت این تاثیرگذاری نیز کافی بود تا گل خاصی که به تعبیری حتی در پلی استیشن نیز نمی توانستند نمونه آن را بزنند وارد دروازه دارمشتات کنند.

لوییز دیاز مطمئنا برای سال ها از این گل می تواند به عنوان گل متفاوت خود یاد کند. گلی که دیگر بازیکنان نیز آن را آن هم در شرایط سخت بازی کمتر به یاد داشته باشند که بتوانند به ثمر برسانند.

روی کرنری که توسط سوبوسلای به تیر یک فرستاده شده بود چرخش کمر فوق العاده لوییز دیاز و همچنین مهارت بالا در تعیین برخورد مسیر توپ به قسمت مناسب کفشش کافی بود تا دروازه دارمشتات باز شود.

لیورپول

لحظه ضربه تماشایی لوئیز دیاز و گل تماشایی

لوییز دیاز لیورپول

خوشحالی بعد گل لوئیز دیاس مقابل دارمشتات

ضربه ای بسیار زیبا و دقیق که همه تماشاگران نیز برای لحظاتی انگشت به دهان مانده بودند که چگونه این گل زده شد. دیگر گل های لیورپول مقابل دارمشتات را نیز محمد صلاح و ژوتا به ثمر رساندند.

در پایان قرمز پوشان انفیلدی 3 بر 1 دارمشتات را مغلوب کردند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها