کد خبر : 1064
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۲۳:۳۱

عجیب ترین حاشیه و اتفاق در فوتبال جام حذفی ایران

عجیب ترین حاشیه و اتفاق در فوتبال جام حذفی ایران

حاشیه عجیب در فوتبال جام حذفی ایران باعث رنجش سرمربی و بازیکنان تیم فوتبال آلومینیوم اراک در رقابتهای فینال حذفی فوتبال کشور شد. جام حذفی فوتبال کشورمان در حالی امشب بین تیمهای آلومینیوم اراک و نساجی مازندران برگزار شد که یک اتفاق عجیب و حاشیه ای باعث رنجش مهدی رحمتی سرمربی آلومینیوم اراک شد. اما

حاشیه عجیب در فوتبال جام حذفی ایران باعث رنجش سرمربی و بازیکنان تیم فوتبال آلومینیوم اراک در رقابتهای فینال حذفی فوتبال کشور شد.

جام حذفی فوتبال کشورمان در حالی امشب بین تیمهای آلومینیوم اراک و نساجی مازندران برگزار شد که یک اتفاق عجیب و حاشیه ای باعث رنجش مهدی رحمتی سرمربی آلومینیوم اراک شد.

اما جریان این اتفاق عجیب و حاشیه ای در فوتبال جام حذفی  کشورمان پیش از شروع بازی چه بود

گویا پیش از اغاز سوت بازی در اتفاقی عجیب رختکن دومی که برای آلومینیومیها تدارک دیده شده بود؛ قفل شده بود. این اتفاق پیش آمده منجر گردید تا برای مدتی آلومینیومها در ورودی رختکن سرگردان شوند. سرمربی آلومینیوم نیز نسبت به این اتفاق ناراحت بوده و به شکل عجیبی اعتراض می کرد.

رحمتی به ناظر و مسئولان برگزاری از معطل شدن بیست دقیقه ای اعضای تیمش و ایستاده ماندنشان در پشت رختکن معترض بود.

امیدواریم بعد از این دیگر شاهد بروز چنین اتفاقات حاشیه ای نباشیم.

لازم به ذکر است در نهایت در پایان بازی فینال جام حذفی فوتبال کشور، تیم نساجی قائمشهر با برتری یک بر صفر و گلی که از روی یک ضربه ایستگاهی به ثمر رسید، آلومینیوم ارام را شکست دهد. آلویمنیوم اراک نیز با بازی خوبی که از خود نشان داد ثابت کرد حقش رسیدن به یک پای فینال بود.

حالا باید نساجی را نماینده فوتبال کشورمان در باشگاههای آسیا دانست و امیدواریم این نماینده کشورمان در رقابتهای پیش رو مقابل حریفان موفق ظاهر شود. البته مطالب خاصی نیز از سوی کنفدراسیون آسیا شنیده می شود که احتمال تغییر تقویم مسابقات  وجود دارد تا اگر این تغییرات انجام شود، شاید قهرمان این دوره رقابتها در باشگاههای آسیا حاضر نشود اما تایید یا تکذیب نهایی این مطلب را باید از منابع رسمی و در روزهای آتی دنبال کرد.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها