کد خبر : 12430
تاریخ انتشار : شنبه ۱۹ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۶

عکس تیمی قدیمی از مهدی رحمتی در لباس سپاهان اصفهان

عکس تیمی قدیمی از مهدی رحمتی در لباس سپاهان اصفهان

عکس قدیمی خاطره انگیز از سپاهان قدیم و در زمانی که ستاره های بزرگی همچون مهدی رحمتی و مهرداد میناوند را در ترکیب تیم خود داشت. ستارگان بزرگی که نوید تیمی قهرمان می داد و شاید از آن به عنوان تیم ملی دوم ایران نیز که منتخبی ازبازیکنان خاص ملی پوش را در درون خود

عکس قدیمی خاطره انگیز از سپاهان قدیم و در زمانی که ستاره های بزرگی همچون مهدی رحمتی و مهرداد میناوند را در ترکیب تیم خود داشت. ستارگان بزرگی که نوید تیمی قهرمان می داد و شاید از آن به عنوان تیم ملی دوم ایران نیز که منتخبی ازبازیکنان خاص ملی پوش را در درون خود داشت، می شد یاد کرد.

مهدی رحمتی علاوه بر اینکه دروازه بان تمام عیاری در آن دوران نشان داده بود بلکه از نظر مدیریت و روحیه دهی به بازیکنان و مدیریت آنها در خط دفاعی نیز به دلیل پرستیژ شخصیتی خوب و جالب در بین بازیکنان و فن بیان و تن صدای مناسبش داشت و از عوامل موفقیت سپاهان در دوران حضور او نیز می توان به همین درایت و مدیریت مهدی رحمتی اشاره کرد.

مهدی رحمتی در دو دوره مختلف در سپاهان اصفهان حضور داشته است که در زیر هر دو عکس از حضور رحمتی در ترکیب سپاهان به عمراه عکس تیمی آنها را مشاهده می کنید.

عکس تیمی سپاهان اصفهان در زمان قدیم

عکس تیمی قدیمی از مهدی رحمتی در لباس سپاهان اصفهان

سپاهان قدیم با حضور مهدی رحمتی و بازیکنان منتخب

عکس تیمی قدیمی از مهدی رحمتی در لباس سپاهان اصفهان

حالا امروز مهدی رحمتی بعد از سالها دوری از اصفهان، مجددا راهی اصفهان شده تا در قالب مربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک در مقابل تیم سابقش سپاهان که کلی خاطره نیز از آن دارد قرار بگیرد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها