کد خبر : 9618
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۳ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۰

تلخ کامی بارسایی ها در آغاز راه پرفراز و نشیب لالیگا

تلخ کامی بارسایی ها در آغاز راه پرفراز و نشیب لالیگا

راه پرفراز و نشیب بارسایی ها با تلخ کامی آنها آغاز شد. شروع تلخی که می توانست به مراتب بهتر از اینها برای بارسلونا تمام شود اما با از دست دادن موقعیتهای متعدد در نخستین دیدار لالیگا همراه شد. با مارال نیوز جزئیات اتفاقات بازی نخست بارسلونا و تیم ژاوی را در تقابل با رایووایکانو

راه پرفراز و نشیب بارسایی ها با تلخ کامی آنها آغاز شد. شروع تلخی که می توانست به مراتب بهتر از اینها برای بارسلونا تمام شود اما با از دست دادن موقعیتهای متعدد در نخستین دیدار لالیگا همراه شد. با مارال نیوز جزئیات اتفاقات بازی نخست بارسلونا و تیم ژاوی را در تقابل با رایووایکانو می خوانید.

در حالی که کمتر کسی انتظار این را می کشید که بارسلونا در شروع لالیگا و با توجه به یارگیری و بازیکنان تازه خریداری شده و همچنین سرمربی جدید تیمش ژاوی هرناندز، به این سادگی ها مقابل رایووایکانو امتیاز از دست بدهد اما این اتفاق افتاد.

از دست دادن امتیاز در تقابل اولین هفته بارسلونا

در پایان 90 دقیقه تلاش بارسلونا و رایو وایکانو دو تیم به نتیجه ای بهتر از تساوی نتوانستند دست یابند تا امتیازات دو تیم تقسیم شود.

عکسی از دیدار بارسلونا مقابل رایو وایکانو

شکست بارسلونا فوتبال

برخوردهای زیاد دو تیم در جریان مسابقه

این دیدار یکی ازپربرخورد ترین مسابقات بود به گونه ای که داور دیدار نیز برای کنترل مسابقه مجبور شد 9 بار از کارت خود استفاده کند که سهم رایووایکانو 6 کارت و بارسایی ها 3 کارت بود.

بارسلونا در این بازی در تملک توپ و موقعیت سازی موفق بود اما نتوانست راه به جایی ببرد تا امتیازات مسابقه تقسیم گردد. اتفاقی که مطمئنا به سود بارسلونا در ادامه راه نخواهد بود چرا که حریفان مقتدر بارسلونا مثل اتلتیکو مادرید و رئال مادرید به این سادگی ها امتیاز از دست نخواهند داد.

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها