کد خبر : 12384
تاریخ انتشار : جمعه ۱۸ شهریور ۱۴۰۱ - ۲۰:۰۶

مهاجم خاص خارجی که ملوان نتوانست بخرد

مهاجم خاص خارجی که ملوان نتوانست بخرد

ملوان بندر انزلی با بازیکن بزرگ کارنامه داری برای عقد قرارداد و خرید بازیکن مذاکره کرده بود که البته در نهایت این مذاکرات شکست خورده و توافقی حاصل نشد. شیخ دیاباته بازیکن فرانسوی و دارای اصالت کشور مالی، که بازیکن اسبق استقلال و الغرافه قطر نیز بود با ملوان نیروی دریایی بندر انزلی نیز بعد

ملوان بندر انزلی با بازیکن بزرگ کارنامه داری برای عقد قرارداد و خرید بازیکن مذاکره کرده بود که البته در نهایت این مذاکرات شکست خورده و توافقی حاصل نشد.

شیخ دیاباته بازیکن فرانسوی و دارای اصالت کشور مالی، که بازیکن اسبق استقلال و الغرافه قطر نیز بود با ملوان نیروی دریایی بندر انزلی نیز بعد از جدایی از الغرافه مذاکراتی داشته اما در نهایت وی پرسپولیس تهران را انتخاب کرد.

ملوان که در حال حاضر در انتهای جدول لیگ برتر قرار دارد، در خط حمله خود با مشکلات بزرگی مواجه بوده و برای برطرف سازی این خلاء با مهاجم و بازیکن بزرگی به نام شیخ دیاباته وارد مذاکره شده بود که البته این مذاکرات در نهایت شکست خورد چرا که پرسپولیس تهران توانست بتواند دیاباته را متقاعد به پرسپولیسی شدن کند و دست تیم خوب انزلی از این مهاجم کوتاه بماند.

ملوان بندر انزلی

ملوان بندر انزلی بعد از 7 سال دوری از لیگ برتر توانسته به لیگ برتر صعود کند و حفظ سهمیه این تیم در سال اول مطمئنا برای مردم انزلی و هواداران این تیم باسابقه و بسیار خوب کشورمان اهمیت ویژه ای دارد.

تیم خوب ملوان بندر انزلی که از باسابقه ترین و بهترین تیمهای قدیمی کشورمان محسوب شده که در مقطعی نیز رکورددار قهرمانی در جام حذفی محسوب می شد، در هفته ششم تقابل بسیار حساسی با فولاد خوزستان خواهد داشت که پیروزی در این دیدار بسیار بااهمیت است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها