کد خبر : 10310
تاریخ انتشار : دوشنبه ۳۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۱

نامه نگاری آلومینیوم برای تعلیق محرومیت از حضور تماشاگر

نامه نگاری آلومینیوم برای تعلیق محرومیت از حضور تماشاگر

ورزش مارال نیوز؛ چرا بازی آلومینیوم اراک بدون تماشاگر است؟ باشگاه آلومینیوم اراک که مهدی رحمتی را سکاندار هدایت خود می بیند در نامه نگاری انجام یافته درخواست داشته تا محرومیت این تیم از حضور هواداران را از قطعی به تعلیقی تغییر دهند. این درخواست بدین منظور انجام شده که هواداران آلومینیوم بتوانند در دیدار

ورزش مارال نیوز؛ چرا بازی آلومینیوم اراک بدون تماشاگر است؟ باشگاه آلومینیوم اراک که مهدی رحمتی را سکاندار هدایت خود می بیند در نامه نگاری انجام یافته درخواست داشته تا محرومیت این تیم از حضور هواداران را از قطعی به تعلیقی تغییر دهند.

این درخواست بدین منظور انجام شده که هواداران آلومینیوم بتوانند در دیدار این هفته با پرسپولیس از نزدیک تماشاگر بازی تیم محبوبشان با تیم خوب پسپولیس بوده و به عنوان یار دوازدهم تشویق کننده و حامی تیم خودشان باشند.

تقابل پرسپولیس با آلومینیوم اراک از هفته سوم رقابتها خواهد بود.

مدیر آلومینیوم اراک ضمن تائید این خبر اعلام کرده نامه نگاری های لازم انجام یافته و امیدواریم شرایط با قبول درخواست ما  برای حضور تماشاگران تغییر یابد.

نامه نگاری های آلومینیوم اراک برای این بخشش به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال و همچنین کمیته استیناف ارسال شده است و باید منتظر پاسخ این کمیته ها باشیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها