کد خبر : 6098
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۰ تیر ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۷

نمودار مرحله حذفی لیگ ملتهای والیبال 2022

نمودار مرحله حذفی لیگ ملتهای والیبال 2022

نمودار و جدول رقابت مرحله حذفی لیگ ملتهای والیبال، ایران در صورت برد لهستان با چه تیمی بازی خواهد کرد. حریف والیبال ایران در صورت پیروزی مقابل لهستان چه تیمی خواهد بود. به گزارش مارال نیوز، تیم ملی والیبال ایران با درخشش خود در دور سوم مرحله مقدماتی لیگ ملتها توانست جایگاه هفتم را در

نمودار و جدول رقابت مرحله حذفی لیگ ملتهای والیبال، ایران در صورت برد لهستان با چه تیمی بازی خواهد کرد. حریف والیبال ایران در صورت پیروزی مقابل لهستان چه تیمی خواهد بود.

به گزارش مارال نیوز، تیم ملی والیبال ایران با درخشش خود در دور سوم مرحله مقدماتی لیگ ملتها توانست جایگاه هفتم را در بین 16 تیم حاضر در لیگ ملتها کسب کرده و به جمع 8 تیم نهایی راه یابد.

حالا ایران که در رنکینگ تیم های ملی والیبال به لطف درخشش اخیر خود با صعود مواجه شده؛ باید به مصاف لهستانی برود که در دور مقدماتی این تیم را در شرایطی 3 بر 2 شکست داده بود که لهستان از فرصت میزبانی نیز برخوردار بود و هواداران پرشورش در کل بازی یک صدا تیمشان را تشویق می کردند.

برنده آمریکا و برزیل با پیروز ایران و لهستان دیدار می کند

مرحله نهایی لیگ ملتها به صورت متمرکز در ایتالیا برگزار خواهد شد و ایران در مرحله حذفی باید به مصاف لهستان برود  تا در صورت پیروزی در مقابل لهستان؛ به مصاف برنده بازی آمریکا و برزیل برود تا در نهایت تیم پیروز این دیدار راهی فینال شود.

روی کاغذ آمریکا حریف به مراتب آسانتری از برزیل برای ایران در لیگ ملتها خواهد بود و چنانچه آمریکا تیم پیروز در این دیدار باشد ایران حتما می تواند یک پای فینال نیز باشد. اتفاقی که تاکنون رقم نخورده و تحقق آن یک رویای شیرین برای والیبال دوستان کشورمان می تواند باشد.

در سوی دیگر جدول نیز تیمهای ژاپن، فرانسه، ایتالیا و هلند قرار دارند.

مطمئنا والیبال دوستان ایرانی از هم تاکنون منتظر آغاز مرحله نهایی والیبال هستند تا شاهد هنرنمایی بلندقامتان ایرانی در ادامه مسیر باشند.

عکس نمودار و جدول رقابت مرحله حذفی لیگ ملتها

جدول رقابتهای لیگ ملتهای والیبال

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها