کد خبر : 16172
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۶ مهر ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۱

اجازه ندادن سرمربی استقلال به ورود کادر جدید به تیم

اجازه ندادن سرمربی استقلال به ورود کادر جدید به تیم
عدم ورود افراد جدید به تمرینات استقلال بدون هماهنگی با سرمربی استقلال تهران ممنوع اعلام شده است. این رویه برای حفظ انضباط تیمی است.؛

در خبر جدیدی که اعلام شده ریکاردو ساپینتو از اضافه شدن اعضا و کادر جدید به تمرینات بدون هماهنگی او جلوگیری به عمل آورده است. همچنین دیگر اعضا و بدنه استقلال بدون هماهنگی ساپینتو نباید اضافه شوند. ساپینتو پیش از این نیز نشان داده بود که در کارش بسیار جدی بوده و برای موفقیت رسیدن با کسی شوخی ندارد.

او حتی به گران قیمت ترین بازیکن لیگ برتر مهدی قایدی نیز پیش از این یک اولتیماتوم به صورت جدی داده بود. قایدی که در بازی های اخیر با افت کیفی مواجه بود، در دیدار هفته پیش مقابل ذوب آهن از نیمه دوم وارد زمین مسابقه شد. او با این کار به این بازیکنش فهماند که همه برابرند و اگر آماده نباشد جایی در ترکیب نخواهد داشت.

حالا ساپینتو اخیرا نیز در اقدامی جالب و جدید نسبت به تغییرات بدون هماهنگی و اضافه کردن نفرات جدید به کادر تیم واکنش نشان داده است.

خبر انلاین در خبری که نوشته اعلام کرده که بعد از انتخاب فتح الله زاده به عنوان مدیرعامل جدید باشگاه، چند از اعضای تیم پزشکی در تمرین استقلال حضور یافتند. این اتفاق به ناراحتی ساپینتو منجر شد. وی به آقای طاهری اعلام نموده که هیچ کسی بدون اجازه و هماهنگی خودش اجازه حضور در تمرینات استقلال تهران را نخواهد داشت.

همچنین ساپینتو اعلام داشته که به دلیل شرایطی که در آن قرار دارند نیازبه فرد یا افراد جدید در تیم نیست. اعضای باشگاه و کادر تیم نیز با همان اسامی قبلی به کارشان ادامه می دهند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها