کد خبر : 10549
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱ شهریور ۱۴۰۱ - ۲۳:۰۹

پیامدهای سیلی ویل اسمیت در اسکار ادامه دارد

پیامدهای سیلی ویل اسمیت در اسکار ادامه دارد

خبر مارال نیوز؛ عواقب و پیامدهایی که گریبان ویل اسمیت را به علت سیلی زدن در مراسم اسکار گرفت؛ پیامدهایی که همچنان ادامه دار بوده و دست از سر ویل اسمیت بر نمی دارد. چند ماه پیش در جریان مراسم اسکار و اعطای جوایز به دلیل شوخی کریس راک مجری برنامه با ویل اسمیت این

خبر مارال نیوز؛ عواقب و پیامدهایی که گریبان ویل اسمیت را به علت سیلی زدن در مراسم اسکار گرفت؛ پیامدهایی که همچنان ادامه دار بوده و دست از سر ویل اسمیت بر نمی دارد.

چند ماه پیش در جریان مراسم اسکار و اعطای جوایز به دلیل شوخی کریس راک مجری برنامه با ویل اسمیت این بازیگر هالیوودی به دلیل مسخره کردن موهای کوتاه همسرش عصبی شده و به سمت این مجری رفت و با سیلی از او استقبال کرد.

با وجود گذشت چندین ماه از این سیلی زدن و خبرساز شدن آن، محبوبیت ویل اسمیت شدیدا در نظرسنجی ها افت کرده تا عواقب و پیامدهای این کار برای این بازیگر هالیوودی ادامه دار باشد.

ویل اسمیت پیامد سیلی زدن

در نظرسنجی که با شرکت حدود دو هزار شهروند آمریکایی انجام یافته ویل اسمیت در شرایطی که در کنار بازیگران بزرگ و همواره بین ده نفر برتر از نظر محبوبیت و رتبه بالا قرار می گرفت، با افت بسیار محسوس نزول کرده و دربین محبوب ها جایی ندارد.

در آخرین نظرسنجی انجام یافته نیز محبوبیت ویل اسمیت از 39 به عدد 24 کاهش یافته است که یک کاهش و نزول چشمگیر و اساسی محسوب می شود.

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها