کد خبر : 7726
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۱

کار اخلاقی والیبالیست ها در لیگ ملتها با قدردانی از فعال رسانه

کار اخلاقی والیبالیست ها در لیگ ملتها با قدردانی از فعال رسانه

والیبالیست های یکی از تیم های حاضر در لیگ ملتهای والیبال اقدام اخلاقی و ارزشمند انسانی را با قدردانی از یک فعال ورزشی و رسانه ای انجام دادند. در مارال نیوز همراه انسانیت و کار خوب بازیکنان فرانسوی باشید. تیم ملی والیبال فرانسه در دیدار نیمه نهایی لیگ ملتهای والیبال مقابل ایتالیا که از مدعیان

والیبالیست های یکی از تیم های حاضر در لیگ ملتهای والیبال اقدام اخلاقی و ارزشمند انسانی را با قدردانی از یک فعال ورزشی و رسانه ای انجام دادند. در مارال نیوز همراه انسانیت و کار خوب بازیکنان فرانسوی باشید.

تیم ملی والیبال فرانسه در دیدار نیمه نهایی لیگ ملتهای والیبال مقابل ایتالیا که از مدعیان اصلی قهرمانی نیز محسوب می شد؛ پیش از شروع مسابقه دست به کار اخلاقی و زیبای انسانی زد.

آنها تیشرت های سیاهی بر تن کرده بودند که بر روی لباسهایشان اسم فردی به نام زاویه نوشته شده بود. اما زاویه کیست.

خاویر ریشفور از فعال رسانه ای، مطبوعات و ورزش بوده که گزارشگری مسابقات ورزشی در فرانسه را عهده دار بود. او سالها والیبال هم بازی کرده و عنوان قهرمانی لیگ و حذفی والیبال فرانسه را دارد. وی روزنامه نگاری کرده و سابقه کار با تلویزیون فرانسه را داشت.

این اقدام تحسین برانگیز بازیکنان تیم ملی فرانسه در پی قدردانی از این فعال ورزشی و رسانه ای بود تا یاد او را زنده نگهدارند. خاویر در 59 سالگی به علت ایست قلبی جان به جان آفرین تسلیم کرد.

عکسهای اقدام ارزشمند و یادبود با تماشاگران در والیبال لیگ ملتها

عکس کار انسانی والیبالیستهای فرانسوی

ارزشمند بازیکنان والیبال

اقدام مثبت بازیکنان والیبال با قدرشناسی

والیبال اقدام ارزشمند انسانی

قدرشناسی والیبال فرانسه از یک فعال رسانه و ورزشی

کار خوب والیبال

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 1
اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
trackback
مارال نیوز
1 سال قبل

[…] والیبالیستها زنان ایران نیز در این دوره از مسابقات حضور دارند و برای اولین بار در مسابقات مذکور رقابت خواهند کرد. آنها بایستی برای اولین بازی خودشان به مصاف ازبک ها بروند که دیدار سختی می تواند باشد. […]