کد خبر : 30721
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۴

شکست امیدهای فوتسال ایران به ترکمنستان با بی دقتی در زدن ضربات آخر

شکست امیدهای فوتسال ایران به ترکمنستان با بی دقتی در زدن ضربات آخر
در چارچوب رقابت های کافا تیم ملی فوتسال امیدهای ایران به مصاف ترکمنستان رفت. بازی که ایرانی ها در آن می توانستند به برد پرگلی نیز دست یابند؛

در چارچوب رقابت های کافا تیم ملی فوتسال امیدهای ایران به مصاف ترکمنستان رفت. بازی که ایرانی ها در آن می توانستند به برد پرگلی نیز دست یابند.

اما بی دقتی در زدن ضربات آخر، بدشانسی و البته نظم در نوع دفاع و عملکرد بسیار عالی دروازه بان ترکمنستان. همه چیز را برای گرفتن پیروزی ترکمنستانی ها فراهم کرد.

این مسابقه از ساعت 13:45 دقیقه دیروز ظهر در چارچوب رقابت های کافا 2023 برگزار شد. در این رقابت ترکمنستانی ها در ابتدا نشان دادند که تیمی دارای برنامه هستند و با نظم خاصی در خط دفاعی عمل کردند. آنها همچنین به راحتی گل نمی خوردند و این جزو ویزگی های این تیم بود که می تواند در رقابت های کافا نیز به آنها کمک کند.

تیم ملی امیدهای فوتسال ایران در این مسابقه دو بار نیز توپ را به تیرک دروازه ترکمنستانی ها زدند اما در نهایت 2 بر 1 باختند تا کارشان برای قهرمانی در تورنمنت کافا اندکی سخت شود. هر چند بازی های زیادی تا پایان این تورنمنت باقی مانده. همچنین فرصت جبران برای فوتسالیست های ایرانی وجود دارد.

برچسب ها : ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 1
اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
trackback
گروهبندی مرحله مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۶/ ژاپن با کره شمالی همگروه شد | مارال نیوز
9 ماه قبل

[…] تیم ملی فوتبال ایران که در سید یک قرار […]