کد خبر : 24886
تاریخ انتشار : شنبه ۲۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۴

برزیلی ها آنچلوتی را نخواستند/ شایعاتی که دست از سر رئال برنمی دارد

برزیلی ها آنچلوتی را نخواستند/ شایعاتی که دست از سر رئال برنمی دارد
کارلو آنچلوتی سرمربی نسبتا موفق رئال مادرید در این فصل متزلزل نشان داده و این خبرهای جدایی او از رئال را بیشتر کرده است.؛

شایعات و خبرهای دروغ زرد دست از سر رئال مادرید بر نمی دارد. کارلو آنچلوتی سرمربی نسبتا موفق رئال مادرید در این فصل متزلزل نشان داده است. او روز گذشته به عنوان سرمربی احتمالی تیم ملی برزیل معرفی شده بود.

از هم اکنون نیز برای آنچلوتی تیم های مختلفی گمانه زنی شده است. حتی رسانه های مختلف با موافقت فدراسیون فوتبال برزیل برای نشاندن کارلو آنچلوتی در نیمکت تیم ملی برزیل به واسطه تجربه، مهارت و همچنین ارتباط خوب این مربی با بازیکنان برزیلی خبر دادند.

با این اوصاف امروز فدراسیون فوتبال برزیل زیر همه چیز زد. این فدراسیون در اطلاعیه ای تاکید کرد اخبار انتشار یافته در خصوص آنچلوتی که به عنوان سرمربی برزیل معرفی می شود، کذب است. اخباری که مرتبط با انتخاب سرمربی تیم ملی برزیل می باشد؛ بدون پایه و اساس هستند.

در فصل جاری آنچلوتی با رئال مادرید نتایج خوبی نگرفته و این شایعه جدایی وی را فراهم کرده است. در شرایطی که رئال مادرید یک پای فینال جام باشگاه های جهان است، چنین شایعاتی ممکن است به روند و آرامش و تمرکز رئال مادرید ضربه بزند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها