کد خبر : 2933
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۵ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۳:۳۵

حال خوب این روزهای تنها یادگار توله یوزپلنگ «ایران»

حال خوب این روزهای تنها یادگار توله یوزپلنگ «ایران»

توله یوزپلنگ ایران چه وضعیتی دارد. آخرین خبر از سلامتی و وضعیت شیر خوردن و بیماری تنها بچه یوزپلنگ اسیایی پارک توران به نام ایران چگونه است. حال خوب این روزهای تنها یادگار توله یوزپلنگ «ایران» خبری بوده که از سوی دامپزشک و مسئول نگهداری این توله یوز گفته شده است. خوشبختانه به نظر می

توله یوزپلنگ ایران چه وضعیتی دارد. آخرین خبر از سلامتی و وضعیت شیر خوردن و بیماری تنها بچه یوزپلنگ اسیایی پارک توران به نام ایران چگونه است.

حال خوب این روزهای تنها یادگار توله یوزپلنگ «ایران» خبری بوده که از سوی دامپزشک و مسئول نگهداری این توله یوز گفته شده است.

خوشبختانه به نظر می رسد که تنها توله یوزپلنگ آسیایی پارک توران وضعیت بهتری نسبت به گذشته پیدا کرده و خطر مرگ را رد کرده البته تا بهبودی کامل فاصله دارد.

حال خوب تنها توله یوز ایران

در این راستا مسئول نگهداری توله یوز آسیایی در پیامی نوشته است: خوشبختانه حال توله یوز رو به بهبودی بوده ولی تا رسیدن به حال کاملا خوب فاصله داریم و برای رسیدن به این اتفاق مهم به صورت شبانه روزی در تلاش خواهیم بود.

امیدواریم که این اتفاق خوب افتاده و شاهد بازگشت توله یوز آسیایی به چرخه طبیعت و زندگی عادی باشیم.

پیش از این دو برادر این توله یوز آسیایی تلف شدند. یکی از این توله ها به دلیل ناهنجاری مادرزادی ریوی و دیگری نیز به دلیل مشکلاتی که در شیر توله یوز عنوان شده بود، جانش را از دست داد.

پیشتر از این از حضور یک دامپزشک اهل اندونزی که از سابقه درمان و بزرگ کردن توله یوزپلنگ ها برخوردار بود، نیز خبرهایی عنوان شده بود که در سایت مارال نیوز نیز انعکاس یافته بود.

عکسهای شیر دادن به توله یوزپلنگ های آسیایی را نیز می توانید ببینید. همچنین علت تلف شدن دو توله یوز ایران را نیز می توانید مطالعه کنید.

توله یوزپلنگ آسیایی تنها در ایران زیست می کند و در خطر انقراض قرار دارد.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها