کد خبر : 5993
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۹ تیر ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۲

سرمربیگری کارلوس کی روش در تیم ملی ایران به کجا رسید

سرمربیگری کارلوس کی روش در تیم ملی ایران به کجا رسید

پیگیری سرمربیگری کارلوس کی روش در تیم ملی ایران به کجا رسید؛ آیا کارلوس کی روش جانشین اسکوچیچ در جام جهانی فوتبال می شود؟ به گزارش مارال نیوز، روز دوشنبه، روزی بوده که فدراسیون فوتبال نظر نهایی خود را در خصوص سرمربی تیم ملی فوتبال اعلام خواهد کرد. اعتماد به اسکوچیچ یا آوردن کارلوس کی

پیگیری سرمربیگری کارلوس کی روش در تیم ملی ایران به کجا رسید؛ آیا کارلوس کی روش جانشین اسکوچیچ در جام جهانی فوتبال می شود؟

به گزارش مارال نیوز، روز دوشنبه، روزی بوده که فدراسیون فوتبال نظر نهایی خود را در خصوص سرمربی تیم ملی فوتبال اعلام خواهد کرد. اعتماد به اسکوچیچ یا آوردن کارلوس کی روش و یا یک مربی با دانش دیگر ایرانی یا خارجی. همه اینها احتمالاتی است که طی چند روز اینده اعلام خواهد شد.

اسکوچیچ در تیم ملی عملکرد قابل قبول و خوبی به نمایش گذاشته و آمار نیز تائید کننده این موضوع است. شاید تنها مشکل بزرگ در تیم ملی فوتبال و اسکوچیچ، تزلزل تیم ملی مقابل کره جنوبی و الجزایر بود که در آن تیم ملی بازی نه چندان منظمی از خود به نمایش گذاشت.

مخالفان اسکوچیچ به دنبال جایگزین پیدا کردن او و موافقان نیز خواستار اعتماد بیشتر به این مربی هستند.

روز دوشنبه آخرین تصمیم و نتیجه در خصوص ماندگاری یا برکناری اسکوچیچ اعلام خواهد شد اما در این رابطه یکی از نشریات قطری ادعای جالب و عجیبی داشته که تا کنون تائید رسمی نشده است.

نشریه استاد دوحه قطر ادعا کرده که فدراسیون با کارلوس کی روش مذاکره کرده و تماس مستقیم داشته تا او را به هدایت تیم ملی در جام جهانی بگمارد.

کی روش و جام جهانی

باید منتظر روزهای آتی و تائید یا تکذیب این خبر سرمربیگری کارلوس کی روش در ایران باشیم. مطلب حمایت علیرضا فغانی داور موفق ایرانی از اسکوچیچ را نیز بخوانید

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 1
اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
trackback
مارال نیوز
1 سال قبل

[…] از اثبات اینکه کارلوس کی روش به صورت غیرعمدی […]