کد خبر : 3617
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۷ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۷

جشنواره ورزشی بومی و محلی پسران «آراللو» برگزار شد

جشنواره ورزشی بومی و محلی پسران «آراللو» برگزار شد

با مشارکت و همکاری بخشداری و شهرداری شهر آراللو  و بخش هیر جشنواره ورزشی بومی و محلی پسران در آراللو برگزار شد. به گزارش مارال نیوز، به نقل از روابط عمومی اداره ورزش و جوانان اردبیل؛ جشنواره ورزشی بومی و محلی پسران با مشارکت و همکاری ورزش و جوانان  هیر و بخشداری، شهرداری و شورای

با مشارکت و همکاری بخشداری و شهرداری شهر آراللو  و بخش هیر جشنواره ورزشی بومی و محلی پسران در آراللو برگزار شد.
به گزارش مارال نیوز، به نقل از روابط عمومی اداره ورزش و جوانان اردبیل؛ جشنواره ورزشی بومی و محلی پسران با مشارکت و همکاری ورزش و جوانان  هیر و بخشداری، شهرداری و شورای اسلامی شهر و رابط ورزش شهر آراللو با شرکت بیش از ۱۰۰ نفر در محل چمن مصنوعی فوتسال آراللو در دو رشته طناب کشی و دو و میدانی زیر ۱۲ سال و بالای ۱۲ سال برگزار شد.
در این رقابت ها در رشته طناب کشی که متشکل از چهار تیم بود ، تیم شهید سلیمانی با ورزشکارانی از امیرمحبی زاده،مرتضی صادقی و محمد رحمانی بعنوان تیم برتر معرفی شدند.
در دو و میدانی پسران زیر ۱۲سال اقایان آیدین محمدی، محمدشیخ زاده و مبین پور رحیم عناوین اول تا سوم را کسب کردند.
در ادامه رقابت ها و در رده سنی بالای ۱۲سال رشته دو ومیدانی متین فتحی آذر در سکوی نخست ایستاد،مهدی اعزازی دومی شد و مهدی پور رحیم به سومی بسنده کرد.
در پایان از نفرات برتر توسط رئیس اداره ورزش و جوانان، شهردار و اعضای شورای اسلامی ، رابط ورزشی، ریش سفیدان و پشکسوتان ورزش شهر آراللو با اهدای هدایایی تجلیل به عمل آمد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها