کد خبر : 4348
تاریخ انتشار : دوشنبه ۳۰ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۷:۴۰

راه اندازی کاروان فرهنگی و اجتماعی «جوانه های امید» ورزش و جوانان هیر

راه اندازی کاروان فرهنگی و اجتماعی «جوانه های امید» ورزش و جوانان هیر

به منظور ارائه خدمات هر چه بهتر فرهنگی و ورزشی، کاروان «جوانه های امید» اداره ورزش و جوانان بخش هیر تشکیل شد. به گزارش مارال نیوز، به نقل از روابط عمومی اداره ورزش و جوانان بخش هیر، بنا به پیشنهاد بتول حسین زاده مسئول اداره ورزش و جوانان بخش هیر «کاروان جوانه های امید» با

به منظور ارائه خدمات هر چه بهتر فرهنگی و ورزشی، کاروان «جوانه های امید» اداره ورزش و جوانان بخش هیر تشکیل شد.

به گزارش مارال نیوز، به نقل از روابط عمومی اداره ورزش و جوانان بخش هیر، بنا به پیشنهاد بتول حسین زاده مسئول اداره ورزش و جوانان بخش هیر «کاروان جوانه های امید» با محوریت جلوگیری از آسیب های اجتماعی، خدمات رایگان بهداشتی و درمانی، شناسایی افراد کمتر برخوردار و برنامه های ورزشی و استعدادیابی با موافقت اعضای کاروان تشکیل شد.
حسین زاده گفت: با توجه به اینکه اداره ورزش و جوانان از دو بخش مهم جوانان و ورزش تشکیل شده است و وظیفه ما خدمات رسانی برای هر دو حوزه می باشد و متاسفانه این اداره هیچ سازمان مردم نهادی ندارد تا به بررسی مسایل و مشکلات اجتماعی و فرهنگی پرداخت کند لزوم راه اندازی چنین کاروانی احساس می شد.

گفتنی است حاضرین جلسه نظرزاده از اداره بهزیستی و دکتر جباری رئیس مرکز بهداشت و درمان نیز به ارائه گزارش های رایگان در بین اقشار مختلف که انجام می دهند پرداختند و ازاین طرح استقبال کردند.
اعضای تشکیل دهنده کاروان جوانه های امید، بخشداری به عنوان رئیس کاروان، ورزش و جوانان به عنوان دبیر و اداره بهزیستی و مرکز بهداشت و درمان و دهیاران روستاها به عنوان عضو این کاروان خواهند بود که در آینده نزدیک فعالیت خودشان را شروع خواهند کرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 1
اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
trackback
جایزه سوکراتس چیست/ چرا به سادیو مانه تعلق گرفت؟ | مارال نیوز
1 سال قبل

[…] دلسوز و فعال اجتماعی به نام دکتر […]