کد خبر : 12476
تاریخ انتشار : شنبه ۱۹ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۶

زمان ادامه بازی های لیگ برتر بعد بازی دوستانه ایران

زمان ادامه بازی های لیگ برتر بعد بازی دوستانه ایران

زمان شروع مسابقات فوتبال لیگ برتر بعد از بازی های دوستانه تیم ملی مشخص شد. هفته هفتم لیگ برتر از چه تاریحی شروع می شود؟ تاریخ آغاز و تداوم مسابقات لیگ برتر فوتبال کشور بعد از برگزاری اردوی تدارکاتی و بازی های دوستانه تیم ملی مقابل اروگوئه و سنگال مشخص شد. بعد از اتمام بازی

زمان شروع مسابقات فوتبال لیگ برتر بعد از بازی های دوستانه تیم ملی مشخص شد. هفته هفتم لیگ برتر از چه تاریحی شروع می شود؟ تاریخ آغاز و تداوم مسابقات لیگ برتر فوتبال کشور بعد از برگزاری اردوی تدارکاتی و بازی های دوستانه تیم ملی مقابل اروگوئه و سنگال مشخص شد.

بعد از اتمام بازی های امروز ادامه رقابتهای لیگ برتر به 8 مهرماه موکول شد و تا قبل از این تاریخ هیچ بازی در لیگ برتر انجام نخواهد شد.

با اعلام سازمان لیگ بازی های لیگ تا روز اتمام فیفا دی تعطیل خواهند شد و هفته هفتم مسابقات از هشتم مهرماه پیگیری می شود بنابراین بعد از دیدارهای حساس هفته ششم که امروز پیگیری می شود و یک روز سراسر فوتبالی نیز خواهیم داشت پرونده مسابقات لیگ برتر بسته خواهد شد و تا زمان اتمام برگزاری اردوی تدارکاتی تیم ملی در تهران و در ادامه عزیمت آنها به اتریش و انجام دو بازی دوستانه خبری از ادامه مسابقات لیگ برتر نخواهد بود.

امروز تمامی بازی های لیگ برتر در یک روز برنامه ریزی شده تا بر خلاف برنامه ریزی های گذشته سازمان لیگ که بازی ها در دو روز برگزار می شد، تمامی تیمهای حاضر در لیگ برتر در یک روز و البته ساعات نزدیک به هم مسابقات خود را پیگری کنند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 3 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 3
اشتراک در
اطلاع از
guest
3 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
trackback
رفت و برگشت سه روزه ساپینتو به دبی | مارال نیوز
1 سال قبل

[…] مدت سه روز دور از ایران و استقلال خواهد […]

trackback
پیروزی شاگردان شمسایی در تایلند مقابل حریف اروپایی | مارال نیوز
1 سال قبل

[…] در یک رقابت دوستانه آغاز شد تا تیم […]

trackback
زمان و ساعت تمام مسابقات جام جهانی 2022 قطر | مارال نیوز
1 سال قبل

[…] زمان کامل تمام […]